Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "تنا"، رسانه نزدیک به گروه طالبان افغانستان مدعی شد: شبه نظامیان این گروه در ادامه عملیات "منصوری" مواضع نیروهای دولتی و نظامیان آمریکایی در ولایت "روزجان" را هدف حمله قرار داده‌اند.
به ادعای این رسانه در این حمله که در شهر "ترینکوت" واقع در ولایت "روزجان" دست کم ۱۴ سرباز کشته و زخمی شدند که در میان آن‌ها سه سرباز آمریکایی نیز به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رسانه همچنین ادعا کرد: در حمله عناصر طالبان به یک منطقه امنیتی در منطقه "ناد علی" واقع در ولایت "هلمند" نیز یک افسر و چهار شبه نظامی تحت حمایت دولت افغانستان جان خود را از دست دادند.
به ادعای این رسانه در حمله دیگری که توسط عناصر طالبان در همین منطقه صورت گرفت نیز دست کم هفت نیروی پلیس کشته و زخمی شدند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دفاع آمریکا مدعی است که در این مرحله هیچ نشانه‌ای از آغاز هیچ نوع عملیات زمینی بزرگ رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» وجود ندارد.

«پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون شامگاه سه‌شنبه ادعا کرد: «ما در این مرحله از هیچ طرح قابل اجرا در رفح که با طرف آمریکایی در میان گذاشته شده باشد، آگاه نیستیم».

به نوشته وبگاه وزارت دفاع آمریکا، رایدر همچنین گفت که گروه‌های مقاومت عراقی روز گذشته برای اولین بار از تاریخ ۱۳ فوریه، دو حمله را علیه نظامیان این کشور در عراق و سوریه انجام دادند.

وی در این‌باره توضیح داد: «ما از دولت عراق می‌خواهیم که تمام اقدامات لازم را برای تضمین امنیت و دفاع از نیرو‌های آمریکایی در این کشور انجام دهد».

طبق این گزارش، سخنگوی پنتاگون مدعی شد: «اگر حملات شبه نظامیان ادامه یابد، ما در دفاع از نیرو‌های خود مانند گذشته تردید نخواهیم کرد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان | سرنوشت مرزبانان چه شد؟
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش قرار گرفت