Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@12:48:30 GMT

پیشکسوت پرسپولیس: بدون اجازه من آن حرف‌ها پخش شد!

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۹۵۷۳

ر همین زمینه، برخی داوران معترض هستند و به همین علت فریدون اصفهانیان اعلام کرده قصد شکایت از کاپیتان پیشین پرسپولیس به کمیته اخلاق را دارد امارهبری‌فرد در این خصوص به ما گفت: «من از هیچ اتفاقی نمی‌ترسم و کسی نیستم که دیگران بتوانند مرا تهدید کنند اما باید در مورد مسائلی که رخ داده، صحبت کنم.»

او اضافه کرد: «بازیکنان قدیمی وقتی یکدیگر را می‌بینند، در مورد هزاران موضوع حرف می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من و مهرداد هم داشتیم در خصوص مسائل پشت پرده صحبت می‌کردیم و بحث به اینجا کشید اما نمی‌دانستم دوربین روشن است. در پایان مصاحبه، به میناوند گفتم حواست باشد، جاهایی که من در مورد داوران یا مسائل دیگر که پشت پرده است، صحبت کردم را حذف کنید چون نبش قبر اتفاقات گذشته حتی اگر درست باشد، فایده‌ای به حال فوتبال ایران ندارد. مهرداد هم به من قول داد آن حرف‌ها را حذف کند اما وقتی خودم ویدئو را دیدم، تعجب کردم. نمی‌دانم چرا میناوند و سایر دست‌اندرکاران برنامه مدال زیر حرف‌شان زدند. من در مورد مسائلی هزار برابر بدتر از خرید داور هم در جمع دوستانم صحبت کردم اما دلیلی نداشت هرچه می‌گویم را رسانه‌ای کنم.»

رهبری‌فرد گفت: «متأسفانه این ماجرا برای من به دردسر بدل شد. البته از دردسر نمی‌ترسم ولی دوست ندارم کسی را ناراحت کنم. جامعه داوری ما پاک بوده گرچه مسائلی هم در میان بود که همه قدیمی‌ها در جریان هستند اما چون سندی ندارند، حرفی هم نمی‌زنند. بالاخره موضوع متعلق به 10، 15 سال قبل بود و من هم اگر صحبتی کردم، در یک جمع صمیمانه و دوستانه بود و نمی‌خواستم رسانه‌ای کنم درست مثل همه اهالی فوتبال که در مورد مسائلی مثل شرط‌بندی، پشت پرده‌ها، فسادها و...  مسائلی را می‌دانند اما عنوان نمی‌کنند. اقدام دست‌اندرکاران برنامه مدال واقعاً غیرحرفه‌ای بود اما این کار باعث نمی‌شود رفاقت من با داوران قدیمی از بین برود.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اخلاق دوربین پشت پرده فوتبال ایران جامعه فوتبال پرسپولیس رهبری فرد کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد

در رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که ۲ بار از حریف اراکی خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاده بود، در نهایت بعد از تساوی ۴ بر ۴ در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سرخ‌پوشان در این دیدار حساس علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان و امید عالیشاه، کاپیتان این تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به عبارتی بدون ۲ مهره کلیدی خود به مصاف شاگردان مجتبی حسینی رفتند.

نکته جالب توجه این است که پیش از این بازی تنها باخت پرسپولیس و اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد. سرمربی برزیلی پرسپولیس در آن بازی نخستین تجربه خود روی نیمکت قرمزها را پشت سر می‌گذاشت و در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم رفت و با تک گل امیر نوری برابر این تیم شکست خورد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در همان بازی نیز عالیشاه با توجه به دریافت کارت زرد در بازی با مس رفسنجان در هفته پانزدهم، چهار کارته شده بود و به دلیل محرومیت در بازی با آلومینیوم اراک در لیگ برتر حضور نداشت. قرمزها در بازی دیروز نیز بدون کاپیتان خود مقابل آلومینیوم قرار گرفتند و شکست خوردند. با این تفاصلی به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان هر زمان که کاپیتان‌شان از ترکیب اصلی دور بوده موفق به برتری نشده‌اند.

با حضور اوسمار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس، عالیشاه نقش ویژه‌ای در این تیم پیدا کرده است. سرخ‌پوشان با حضور ویرا روند مثبتی را در جدول لیگ برتر در پیش گرفته‌ و حالا در یک قدمی استقلال صدرنشین قرار دارند.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!