Web Analytics Made Easy - Statcounter

آران و بیدگل - رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل از برگزاری دومین دوره مسابقات قهرمانی پرش با اسب کشور جام شبدیز خبر داد.

ابوذر فرد نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۴۰ سوارکار برتر پرش با اسب کشور در رده سنی بزرگسالان به مدت یک روز در تاریخ جمعه هفتم اردیبهشت ماه در باشگاه سوارکاری شبدیز آران و بیدگل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اولین دوره این مسابقات نیز سال گذشته در فروردین ماه به همت باشگاه سوار کاری  شبدیز برگزار شد، ابراز داشت: استقبال مناسب قهرمانان کشور و همچنین میزبانی مناسب موجب شد امسال نیز این مسابقات به میزبانی شهرستان آران و بیدگل برگزار شود.

 رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل در ادامه از برگزاری نخستین دوره مسابقات دومیدانی کشور در ماده پرتاب وزنه در آران و بیدگل خبر داد و گفت: این مسابقات چهاردهم اردیبهشت ماه با حضور برترین ها این ماده در مرکز شهر آران و بیدگل و به صورت خیابانی برگزار می شود.

وی برگزاری این مسابقات مهم و در سطح کشور را زمینه ای برای ایجاد انگیزه بیشتر قشر جوان به سوی ورزش در شهرستان بیان کرد و گفت: شهرستان آران و بیدگل همواره در رشته های مانند دومیدانی موفق به کسب عناوین برتر کشور شده است.

گفتنی است آران و بیدگل بیش از ۶ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های استان از امدادرسانی به شهرستان‌های کاشان، نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش مهر، محمدنوید متقی، با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، گزارش سیل و آبگرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی