Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:59:28 GMT

سرقت‌های مکرر منزل در محله‌های گاندی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۰۰۸۹

سرقت‌های مکرر منزل در محله‌های گاندی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ فرهاد حیدری، رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی اظهار کرد: در پی سرقت‌های مکرر منزل در محله‌های گاندی و اطراف آن، تیم‌های تجسس و پیشگیری این کلانتری به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده رد پای دو سارق حرفه‌ای منزل در تمامی سرقت‌ها مشاهده شد که در نهایت طی پالایش مدارک موجود، چهره و مشخصات ظاهری این متهمان به دست آمد و در میان گشت‌های انتظامی توزیع تا در صورت مشاهده آن‌ها را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان داشت: اقدامات ماموران ادامه یافت تا این که در نهایت شب گذشته ماموران گشت انتظامی متوجه حضور این سارقان در یکی از خیابان‌های مذکور شناسایی شده و ماموران برای دستگیری آن‌ها به محل اعزام شدند.

رئیس کلانتری ۱۰۳ عنوان داشت: پس از یک عملیات تعقیب و گریز، با شلیک پلیس هر دو سارق زمین‌گیر شده و خود را تسلیم کردند و به همراه مقادیری اموال مسروقه برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ حیدری، تصریح کرد: هر دو متهم در بازجویی‌های انجام شده جرایم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

گفتنی است، در بازرسی از خودروی متهمان نیز مقادیر اموال مسروقه از جمله جواهرات و وجه نقد، کشف که پس از شناسایی شاکیان به آن‌ها بازپس داده شد.

انتهای پیام/

دستگیری دو سارق منزل در محله گاندی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اخبار جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار کیومرث عزیزی گفت: اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی از اسفندماه سال گذشته در انتظامی غرب استان تهران، تهران بزرگ و استان البرز آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح ویژه سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت بوده و از این طریق، افراد مشمول طرح، تحت کنترل و پایش پلیس قرار می‌گیرند.

­فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه این افراد در صورت مرتکب نشدن جرم در سه سال آینده با دستور مرجع قضایی پابند الکترونیک آنها برداشته می‌شود، گفت: اجرای این طرح، اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت داشته است.

­سردار عزیزی افزود: این طرح با پشتیبانی و حمایت حوزه قضایی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد