Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه یکی از گزینه‌های سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: پیشنهادی از سوی مسئولان پرسپولیس دریافت نکردم و امیدوارم موضوع محرومیت افشین پیروانی صحت نداشته باشد و او به کارش در این تیم ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با توجه به شناختی که از افشین پیروانی دارم بعید می‌دانم که پیروانی مرتکب تخلفی شده باشد.

پنجعلی درباره اینکه در صورت محرومیت پیروانی حاضر است سرپرستی پرسپولیس را قبول کند یا نه! بیان کرد: پرسپولیس خانه ام محسوب می‌شود و هر کاری که از عهده ام برآید برای این تیم انجام می‌دهم، اما امیدوارم پیروانی مشکلی برای فعالیت نداشته باشد و بتواند در این تیم کار کند.

حکم مدیریت آکادمی باشگاه پرسپولیس را دریافت نکردم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیتش در آکادمی فوتبال این تیم تصریح کرد: حکم مدیریت آکادمی باشگاه پرسپولیس را هنوز دریافت نکردم و قرار است در جلسه‌ای با گرشاسبی بعد از پایان فصل وضعیتم مشخص شود.

استفاده نکردن از مسلمان مسئله حاد نیست

او درباره اینکه برانکو از مسلمان در ترکیب اصلی استفاده نمی‌کند، تصریح کرد: استفاده نکردن از مسلمان مسئله حاد نیست و این موضوع حل می‌شود. مسلمان در لیست مدنظر برانکو برای فصل بعد قرار دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

پنجعلی درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: به طور حتم همه بازیکنان پرسپولیس قراردادشان را تمدید می‌کنند. بازیکنان به خوبی وضعیت پرسپولیس را درک می‌کنند و فقط مبلغ قرارداد فصل گذشته خود را می‌خواهند تا فصل آینده هم در پرسپولیس بمانند.

جرایم مالی بازیکنان به علت لباس تاسف آور است

پیشکسوت پرسپولیس درباره ناراحتی بازیکنان از جرایم مالی تصریح کرد: جرایم مالی بازیکنان به علت لباس و حضور در برنامه‌های تلویزیونی باعث تاسف است و گرشاسبی هم از این موضوع تعجب کرده است. به هر حال طبق اعلام سرپرست باشگاه پرسپولیس جرایم بازیکنان بخشیده شده است.

همه داوران متخلف نیستند

او درباره ناراحتی کمیته داوران از اظهارات رهبری فرد و عزیزی اظهار کرد: این موضوع طبیعی است که غیاثی در گذشته منتقد کمیته داوران بود، اما اکنون از این کمیته حمایت می‌کند. منظور رهبری فرد و عزیزی همه داوران نیستند و جامعه داوری چندین سال است که ثابت کردند افراد درستکاری هستند. در هر شغل و صنفی افراد متخلف وجود دارند و این هم شامل حال داوران هم می‌شود. به هر حال داوران فوتبال کمترین دستمزد می‌گیرند و آن‌ها قابل احترام هستند.

پنجعلی درباره امیدواری به حل محرومیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: مسئولان پرسپولیس به حل محرومیت نقل و انتقالاتی خود امیدوار هستند و این تیم در صورت رفع این محرومیت می‌تواند بازیکن برای فصل بعد جذب کند و نقاط ضعف خود را پوشش بدهد. به هر حال پرسپولیس بازیکنان خوبی از جمله رفیعی و طارمی را از دست داده است و در همه پست‌ها نیاز به بازیکن جدید دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند. در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

دیگر خبرها

  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است