Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزرگداشت دانشجو شهید مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی سوسنگرد با حضور مقامات کشوری و لشکری، مسئولان بلند پایه استان و شهرستان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در مسجد امام علی (ع) شهرستان سوسنگرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر موسوی معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی واحد سوسنگرد یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی داشتند و به نمایندگی از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی پیام دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را خدمت جمع حاضر قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تسلیت به پدر، مادر، همسر مقاوم این شهید بزرگوار که فرزندشان مانند سالار شهیدان امام حسین(ع) و با همان شیوه ظالمانه به شهادت رسید گفت: «تبریک میگویم زیرا نام خانواده شهید پرورتان با خاندان سید و سرور شهیدان همنام و قرین شد و شهید شما و ما سند افتخار ایران اسلامی و سپاه ولایت است. »

حجت الاسلام جوانمردزاده افزود: «امروزه ایران اسلامی در راه آزادی و شریعت و برای نجات دین مبین اسلام چنین قربانیان ارزشمندی را تقدیم می‌کند و از خدای سبحان عاجزانه طلب می کنیم که حسن عاقبت با مرگی همچون شهید سید عامر موسوی عزیز برای ما مقرر کند.»

وی در پایان سخنان خود پیام تسلیت دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را به خانواده این شهید گرامی رساند.

سردار یوسفی فرمانده قرارگاه کربلا مستقر در استان خوزستان هم به بیان رشادت و جوانمردی های این شهید بزرگوار پرداخت و شهادت این شهید بزرگوار را به مقام معظم رهبری، خانواده های شهدا و جانبازان، جامعه دانشگاهی و بویژه دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده محترم این شهید تسلیت عرض کرد.

در پایان لوح تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به خانواده این شهید مغزز تقدیم شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز استاد مرتضی مطهری و روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • دکتر طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی در پی نظام تعلیم و تربیت «احسن» است
  • دکتر طهرانچی روز معلم را تبریک گفت
  • پاسداشت خدمات بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در روز معلم
  • ۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند