Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@12:58:37 GMT

ژولیو سزار از فوتبال خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۰۷۷۳

دروازه‌بان نامدار سابق تیم ملی برزیل و اینتر دستکش‌هایش را آویخت و بازنشست شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، ژولیو سزار دروازه‌بان نامدار برزیلی آخرین بازی خود را برای تیم محبوب دوران کودکی خود یعنی فلامینگو انجام داد و رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

این دروازه بان ۳۸ ساله در آخرین دیدار خود توانست کلین شیت کند و دروازه خودش را در جریان برتری ۲ بر صفر تیمش برابر آمه‌ریکا در دور دوم لیگ برزیل بسته نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در ورزشگاه ماراکانا برگزار شد و سزار بعد از آن از فوتبال خداحافظی کرد.

این دروازه‌بان سابقه بازی برای تیم ملی برزیل را در کارنامه دارد و در دو دوره از سه دوره جام جهانی برای سلسائو به میدان رفت. او همچنین در تیم‌هایی چون اینتر و بنفیکا بازی کرد و با اینتر توانست سه گانه به دست بیاورد و قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کرد.

سزار که با چشمانی اشک‌بار مستطیل سبز را بوسید گفت: در طول این هفته خیلی گریه کردم تا این تصمیم را بگیرم.

پنج قهرمانی در لیگ ایتالیا، سه قهرمانی در لیگ پرتغال، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با اینتر، قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۰۴ به همراه برزیل از جمله افتخارات این دروازه‌بان است.

این دروازه‌بان تصمیم گرفت در تیمی که در سال ۱۹۹۷ فوتبال را در آن شروع کرد یعنی فلامینگو، دوران فوتبال خود را به پایان برساند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام

مسینیو جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که قرار است بیشتر از اینها نامش را در اخبار بشنویم.

طرفداری | استاوو ویلیان ملقب به «مسینیو» جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که میان باشگاه های اروپایی رقابت ایجاد کرده است، مخصوصا بین تیم های لیگ برتر انگلیس و در راس آنها چلسی. درخشش های اخیر این بازیکن جوان، با به ثمر رساندن گل برتری دراماتیک در وقت های تلف شده مقابل بوتافوگو در کوپا برزیل، باعث افزایش علاقه به جذب او شده است.

فریرا، سرمربی پالمیراس، با درک استعداد فوق العاده ویلیان، از رئیس خود درخواست کرد این بازیکن را نفروشد:

من از لایلا (رئیس باشگاه پالمیراس) می خواهم که این بازیکن را نفروشد. پدر، مدیر برنامه و خودش ناراحت خواهند شد. بگذارید تا سال ۲۰۲۷ با ما بماند. من واقعاً فکر می کنم این بازیکن بی نظیر است. بازیکنی که دفاع می کند، حمله می کند، خودش را در بازی نشان می دهد. این پسر یک چیز دیگر است و من چیزی شبیه به او ندیده ام.

با این حال، حتی اگر چلسی در جذب ویلیان موفق شود، به دلیل قوانین کار که چنین انتقالاتی را برای بازیکنان زیر ۱۸ سال ممنوع می کند، این وینگر با استعداد نمی تواند تا تابستان آینده به این باشگاه ملحق شود. با وجود این مانع، چلسی همچنان مصمم به عقد قرارداد با ویلیان است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!