Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@23:17:32 GMT

تذکرات کتبی نمایندگان به روحانی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۱۰۲۰

محمد دهقان، احمد امیرآبادی و جواد کریمی قدوسی در تذکری به رئیس جمهور خواستار متوقف کردن رفتارها و مواضع دوگانه و پرهیز از حاشیه سازی و ضرورت پرداختن به مشکلات اصلی کشور همچون فساد اطرافیان خود و رفع بیکاری شدند.

در این تذکر کتبی آمده است: جناب آقای روحانی، جنابعالی در سخنرانی خود به جای ارائه گزارش کار خود برای تحقق شعارها مبنی بر رفع مشکلات کشور و به جای توضیح بحران ارزی که هزاران میلیارد تومان را در جیب دلالان واریز کردند و به جای ارائه گزارش کار در خصوص رفع بیکاری و حمایت از تولید و کالای ایرانی با کلمات رنگارنگ و توهین آمیز و حاشیه پردازی های سبک، دستگاه های نظارتی را در معرض تخطئه و توهین قرار داده اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقت آن رسیده است که از این گونه رفتارها و مواضع پرهزینه برای نظام و بی فایده برای خود دست بردارید.

علاوه بر این، محمد دهقان و جواد کریمی قدوسی در تذکر دیگری به رئیس جمهور نسبت به عقب نشینی های مکرر رئیس جمهور در برابر بیگانگان و توهین و تحقیر نهادهای انقلابی و نظارتی انتقاد کردند.

در این تذکر آمده است: جنابعالی در سخنرانی خود به جای اینکه گزارش کار بدهید و از مفاسدی که بر اثر بحران ارزی به وجود آمد و ثروت مردم را به شدت کاهش داد و جیب دلالان ارزی و برخی دستگاه های دولتی را پر کرد توضیح دهید و به جای اینکه از بر زمین ماندن شعارهای انتخاباتی خود سخن بگویید و در مورد بیکاری جوانان و وضع بد معیشت مردم صحبت کنید و در خصوص اتهامات برادرتان و برادر آقای جهانگیری معاون اول صحبت کنید، علیه نهادهای نظارتی سخن گفتید و آنها را متهم به نقص عقل کردید و در جای دیگر علیه سپاه پاسداران سخن می گویید. این رفتارها از یک فرد معمولی بیسواد هم بعید است چه به رسد به رئیس جمهور.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس جمهور مشکلات بیکاری حمایت از تولید عقب نشینی ثروت دستگاه های دولتی زمین معاون اول سپاه پاسداران مجلس نمایندگان روحانی محمد دهقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • ابهامات خط و نشان ارزی در دقیقه ۹۰ مجلس یازدهم
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم