Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد کاظمیان بازیکن سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بازپس گیری شکایتش از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: شکایتی از پرسپولیس نکرده بودم و فقط وکیلم نامه‌ای به‌ ای اف سی ارسال کرد و آن‌ها هم خواهان توضیح باشگاه درباره مبلغ بدهی ام شدند.

او ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد شیطنت کرده و اعلام کردند که من از باشگاه پرسپولیس شکایت کردم، اما این کار را انجام ندادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در جریان نامه وکیلم نبودم تا از اقدام او جلوگیری کنم.

من حتی به کمیته انضباطی شکایت نکردم

کاظمیان بیان کرد: از باشگاه پرسپولیس ۲۳۰ میلیون تومان از سال ۹۱ طلب دارم و حتی در این چند سال به کمیته انضباطی نرفتم تا از این باشگاه شکایت کنم. من می‌خواهم که این مسئله به صورت دوستانه برطرف شود و برای تیم محبوبم مشکلی به وجود نیاید.

در جلسه‌ای با گرشاسبی مشکل مالی ام را برطرف می‌کنم

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: طبق برنامه قرار است در جلسه‌ای با گرشاسبی سرپرست باشگاه مشکلات مالی ام برطرف شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: برخلاف خیلی از بازیکنان هیچ وقت از باشگاه پرسپولیس به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی خود به‌ای اف سی شکایت نمی‌کنم و تمایل دارم مشکل مالی ام از طریق دوستانه حل شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید. بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • درس اخلاق | چرا باید صابر باشیم؟
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت کرد
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند