Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، حجت الاسلام دکتر ابراهیم باغشنی با تبریک حلول ماه شعبان اظهار کرد: شعبان ماه بهارعبادت است و این ماه مقدمه‌ای برای ورود مسلمانان به ماه میهمانی خداست.


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گلستان اظهار کرد: در راستای ارتقا و توسعه فعالیت های فرهنگی در دانشگاهها باید زمینه جذب و مشارکت حداکثری دانشجویان در برنامه های فرهنگی را فراهم کنیم تا از این فرصت به دست آمده بتوانند برای فعالیت مطلوب در عرصه فرهنگی، استعدادها، تجربیات و مهارت های خود را به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام باغشنی تصریح کرد: تشکیل و حمایت از کانونهای فرهنگی هنری، تشکلهای دانشجویی، هیات مذهبی، بسیج و انجمنهای ادبی، علمی و سیاسی می تواند زمینه ایجاد انگیزه و توسعه فعالیت های مشارکت جویانه دانشجویان در فضای دانشگاه باشد.


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گلستان به دانشجو محور بودن فعالیتهای فرهنگی تاکید کرد و خاطر نشان کرد: در مباحث فرهنگی فعالیتها و برنامه های باید به سمت دانشجو محوری سوق داده شود تا به اهداف مورد نظر و برنامه ریزی شده دست پیدا کنیم.


حجت الاسلام ابراهیم باغشنی ارتقای برنامه های فرهنگی، دینی و مذهبی را برای رشد و بالندگی دانشجویان خواستار شد و افزود: اگر در کار فرهنگی کوتاهی کنیم دانشگاه آسیب خواهد دید.

نهاد رهبری ابراهیم باغشنی دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز ماه شعبان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد یک ساله دانشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف/ از افزایش جذب دانشجویان خارجی تا آماری از فعالیت انتخاباتی دانشگاه‌ها

سخنگوی وزارت علوم عملکرد یک ساله دانشگاه‌ها را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شمسی پور، سخنگوی وزارت علوم در نشست خبری گفت: آیین نامه‌هایی که قرار بود تا پایان سال نهایی شود نهایتا تا پایان فروردین نهایی خواهد شد مانند آیین نامه پایه‌های تشویقی به اساتید یا صندوق عطف.

وی افزود: ۲۷۸ هزار دانشجو در مراکز شغلی آموزش دیدند، قرارداد‌های ارتباط با صنعت بیش از ۱۱ هزار مورد است که بیش از ۶ هزار میلیارد تومان است.

شمسی پور اضافه کرد: مالیات پژوهشی ۵ درصد مصوب شده، نشریات نمایه شده به ۱۶۴ تا رسیده که ۱۴ نشریه به زبان فارسی است.

وی خاطر نشان کرد: بورس دانشجویی ۱۳ گانه ابلاغ شده که این میان بورس دانش، بورس بنگاه‌های اقتصادی و بورس صنعت راه اندازی شد. بورس هنر هم در حال عملیاتی شدن است و این نامه حمایت از دانشجویان سرآمد هم راه اندازی شده است.

سخنگوی وزارت علوم گفت: درحال حاضر ۱۱۰ هزار دانشجوی خارجی در کشور داریم که ۱۹۸ دانشگاه مجوز جذب دانشجوی خارجی دارند.

وی ادامه داد: برای اولین با جشنواره سلامت برگزار شد، ۱۰ نشریه قرآنی هم مجوز انتشار گرفته و سه رشته قرآنی هم راه اندازی شده است.

شمسی پور در خصوص فعالیت فرهنگی دانشگاه‌ها گفت: در سامانه فرانما بیش از ۱۱۰ فعالیت فرهنگی در این سامانه ثبت شد و برای انتخابات بیش از ۵ هزار برنامه در این سامانه ثبت شده است.

وی افزود: ۵ درصد از بودجه دانشگاه‌ها به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص داده شده و این باعث افزایش فعالیت‌های فرهنگی شده است.

شمسی پور گفت: سال گذشته بیش از ۱۱۰۰ کد رشته محل حذف شد و امسال فقط ۱۰۰۰ کد رشته دکترا حذف کردیم. دانشگاه‌های پیام نور پایش شدند و بسیاری از مراکز پیام نور از پذیرش دانشجو منع شدند و ۱۰۰مرکز غیر انتفاعی در حال انحلال هستند.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۰۰ دانشجوی اصفهان در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها»
  • «زندگی با آیه‌ها» زمینه انس با قرآن کریم را فراهم کرده است
  • جایگاه کانون های فرهنگی را در مساجد تقویت کنیم
  • دانشگاه پیام نور در مباحث فرهنگی حرف زیادی برای گفتن دارد
  • استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی در عرصه خدمت‌ به زائران
  • برنامه «بوی باران» در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود
  • تاکید مدیرکل کمیته امداد هرمزگان بر مشارکت حداکثری در جشن نیکوکاری
  • عملکرد یک ساله دانشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف/ از افزایش جذب دانشجویان خارجی تا آماری از فعالیت انتخاباتی دانشگاه‌ها
  • تبیین جوانی جمعیت در دانشگاه‌ها
  • مشارکت بالای مردم در انتخابات افتخاری برای خراسان شمالی است