Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@14:00:23 GMT

مدیرکل پشتیبانی امورفرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۱۴۲۹

مدیرکل پشتیبانی امورفرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تغییر کرد

محمدهادی عسگری مدیرکل پشتیبانی امورفرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فضل‌الله ایرجی کجوری مدیرکل پشتیبانی امورفرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حدود 18 آبان 94 پیش توسط سیدضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وقت وزارت علوم منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس شنیده‌های خبرنگار آنا مهندس محمدهادی عسگری، مدیرکل فرهنگی سابق دانشگاه تهران جایگزین دکتر ایرجی شده است.

محمدهادی عسگری پیش از این دبیر شورای فرهنگی و اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مدیر باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران و معاون اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران بوده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که مراسم تکریم ایرجی کجوری و معارفه مدیرکل جدید پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد

به گزارش همشهری آنلاین، خیابان ۳۰ تیر در قلب تاریخی تهران از گذرهای قدیمی گردشگری و غذا است که اواخر سال گذشته شهرداری تهران بنا به دلایلی از جمله تامین و رعایت موارد ایمنی مکان هایی چون موزه آبگینه و ... تصمیم گرفت تغییرات در چهره و نحوه ارائه خدمات این گذر ایجاد کند. به گفته علیرضا نادعلی، کاربری سابق این خیابان برای مدیریت شهری قابل قبول نبود و در منزلت و شأن یک گذر فرهنگی و تاریخی در یکی از قدیمی‌ترین نقطه‌های تهران با آثار و ابنیه فاخر نبود.

او تاکید کرد: «درست در فضایی که گردشگران می‌توانند از فضای تاریخی و فرهنگی این خیابان استفاده کنند، گذر خوراکی شکل گرفته بود و اکنون با بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدم که کاربری این گذر باید تغییر کند.»

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان این که کاربری فرهنگی برای این گذر پیش بینی شده است، گفت: «در طرح جدید اکثر غرفه‌ها به صنایع دستی و محصولات فرهنگی و هنری اختصاص خواهد داشت و غرفه های غذا کمتر می شوند.» به گفته نادعلی هنوز اقدام عملیاتی انجام نشده است؛ البته طراحی فضا بسیار اهمیت دارد و باید الزامات آن رعایت شود.

کد خبر 846869 برچسب‌ها كافه - كافه‌رستوران شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • موزه ها گنحینه فاخر علم و هویت ایرانیان هستند
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند