Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@12:39:06 GMT

دعوت دو اسکیت باز یزدی به اردو تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۱۵۶۸

دعوت دو اسکیت باز یزدی به اردو تیم ملی

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ از سوی فدراسیون اسکیت اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی سرعت در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان اعلام شد که در این بین نام دانیال زارع و ابراهیم ایروانی دو اسکیت باز یزدی نیز در بین دعوت شدگان به اردوی بزرگسالان  به چشم می خورد.

طی جلسه‌ای که باحضور بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون وجلال استادی، سارا فرشتیان، محمدآرزومند و نگین دادخواه مربیان تیم ملی برگزار شد، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بشرح ذیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رده سنی جوانان:
البرز دیو سالار ،تهران، محمدحسینی حقیقت ،البرز، کیان حیدر نتاج ،مازندران، کیارش شاه محمدی ،مرکزی، یونس آقادادی ،اصفهان، محسن کاظمی ،قزوین، محمد نعمتی،خراسان رضوی،امید اسکندر پور ،چهارمحال بختیاری، محمد متین جعفری ،اصفهان،مسیح استکی ،اصفهان

رده سنی بزرگسالان:
دانیال زارع ،یزد،محمد رضا عابدی ،اصفهان،پوریا قاسم پور ،اصفهان، محمد امین حیدری ،زنجان، محمد میرزا آغاسی ،آذربایجان شرقی، مجتبی ایزدی ،خراسان رضوی، فرزاد مرادی ،کرمانشاه،علی راوری،خراسان رضوی، ابراهیم ایروانی ،یزد،

انتهای پیام/ی

حضور دو اسکیت باز یزدی در اردوی تیم ملی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسکیت فدراسیون اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد

علی‌محمدی گفت: این اردوی آمادگی با حضور ۱۲ فوتسالیست و چهار نفر کادر فنی از امروز در شاهرود آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه هدایت تیم ملی فوتسال ناشنوایان عراق بر عهده «علی زندی‌ پور» از مربیان استان سمنان است، ابراز کرد: نعیم باقری مربی سابق تیم ملی ناشنوایان ایران و پوریا محسنیان مربی مقاومت تهران، به عنوان دستیار مربی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی شاگردان کاوه در مازندران فقط با ۶ کشتی‌گیر
  • آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده
  • راه‌یابی اسکیت‌بازان کاشانی به مسابقات انتخابی تیم ملی
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • قتل مرد یزدی در خانه اش
  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • گروسی کنار پل خواجو+ فیلم
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد اردو زد