Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از نهاد کتابخانه های عمومی کشور، محمد اله یاری معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه ها با موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هماهنگی نهاد کتابخانه ها، پس از ۴۶ ماه حضور در نهاد به عنوان مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اله یاری در پی این انتساب طی نامه ای به دبیرکل نهاد از حمایت های وی تشکر کرد که مشروح آن به این شرح است:

ایام پر برکت و سراسر نور و فیض ماه شعبان بر جنابعالی مبارک باد. به مدد انفاس قدسی معصومین و عالی مقامان (علیهم السلام) مولود این ماه عزیز، برایتان در هدایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در دوره مدیریتی جدید آرزوی توفیق روزافزون دارم و همواره دست دعا بر آسمان دارم.

خداوند بزرگ را شاکرم بر نعمتی که در چهارسال گذشته بر این بنده حقیر ارزانی داشت و توفیق همراهی با جنابعالی و سایر مدیران و همکاران محترم در خدمت به کتابداران، کتابخانه های عمومی و مردم عزیز کشورمان را نصیبم نمود.

با مدیریت و درایت جنابعالی کارهای فراوانی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام شد و گشایش های فراوانی برای همکاران خدوم و کتابداران کم ادعا و زحمتکش کتابخانه های عمومی کشور فراهم شد که از این بابت بسیار خرسندم و از اینکه عضو کوچکی از این تیم مدیریتی بوده ام بر خود می بالم.

حسرت فراوانی نیز دارم از بابت کارهایی که بیش از این می توانستم انجام دهم و احیانا با اهمال در انجام و به اجرا رساندن آنها تاخیر کردم.

حال که با عنایت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت سخاوتمندانه جنابعالی، انجام مسئولیت در سنگر مهم دیگری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر دوش کم توان این سرباز گذاشته شده است، امید دارم بابت کاستی ها و قصورها بنده را حلال نمایید تا با طیب خاطر به خدمت در سنگر جدید بپردازم.

اطمینان دارم با انتخاب فرد شایسته ای که جایگزین حقیر می نمایید، کارها و ماموریت های نهاد در این معاونت با شتاب و سرعت مناسب تا رسیدن به سرمنزل مقصود، به انجام خواهد رسید.

برایتان سربلندی و عزتمندی روزافزون از درگاه خداوند متعال خواهانم و پیوسته نیازمند دعای خیرتان در حق این برادر کوچک تان هستم.

در این رابطه دبیر کل نهاد نیز در پاسخ به این نامه برای محمد اله یاری در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد. متن پاسخ دبیر کل نهاد به این شرح است:

اینک که با درخواست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت وزیر محترم و نیز هماهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به مسئولیت جدیدی منصوب شده اید، وظیفه خود می دانم از زحمات و خدمات شما برادر عزیز در طول تصدی معاونت امور کتابخانه ها و کتابخوانی این نهاد، تقدیر و تشکر کرده و برای شما در مسئولیت جدید توفیق روزافزون از درگاه خداوند متعال مسألت نمایم.

502

محمد اله یاری معاونت امور هنری نهاد کتابخانه ها وزیر فرهنگ و ارشاد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر