Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد زارع معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اعزام کاروان دانشجویان به پیاده روی نجف تا کربلا نیمه شعبان اظهار کرد: ستاد عتبات دانشگاهیان هیچ گونه برنامه ای  برای اعزام دانشجویان در این بازه زمانی  ندارد.

وی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر اعزام ۱۳۰ دانشجو در پیاده‌روی نیمه شعبان نجف تا کربلا  از سوی ستاد عتبات دانشگاهیان، ادامه داد: اعزام دانشجویان برای این روز بر عهده برخی انجمن های مردم نهاد است و ستاد در این اعزام وظیفه ای بر عهده ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع افزود: در واقع اعزام هایی که از سوی ما برای عتبات در نظر گرفته شده است در ایام تابستان و بهمن ماه هرسال انجام می شود.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: به هرحال اگر کاروانی در این زمینه بخواهد از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان شکل بگیرد، اطلاع رسانی های لازم انجام می شود.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از اعزام دانشجویان برای پیاده روی نجف تا کربلا نیمه شعبان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی عتبات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان قمی از مظلومان غزه

جمع زیادی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های قم، علوم پزشکی، علوم اسلامی و حضرت معصومه با برگزاری تجمع و سردادن شعار‌هایی علیه رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

شرکت کنندگان همچنین دستگیری و حمله به دانشجویان حامی فلسطین در برخی از کشور‌ها را محکوم کردند و خواستار پایان دادن به خشونت‌ها و نقض آشکار حقوق بشر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • حمایت دانشگاهیان قمی از مظلومان غزه