Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@11:30:05 GMT

پادوانی از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۲۰۹۶

ساعت24-مدافع برزیلی استقلال تهران بعد از مدت‌ها بستری بودن در بیمارستان‌های اهواز و تهران، امروز مرخص خواهد شد.

لئاندرو پادوانی که در بازی با فولاد خوزستان در لیگ برتر دچار مصدومیت شدید از ناحیه نخاع دچار مصدومیت شدید شده بود و چند روزی در بیمارستان اهواز بستری و سپس تهران بستری بود، تا ساعاتی دیگر مرخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پادوانی مدافع بلند قامت استقلال تهران بعد از مرخص شدن از بیمارستان، دوران نقاهت خود را خواهد گذراند و کم کم با فیزیوتراپی و کارهای دیگر زیر نظر پزشک استقلال انجام خواهد داد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید راد در بیمارستان بستری شد؛ بیماری سعید راد چیست؟

سعید راد بازیگر نام آشنای سینمای ایران به دلیل عارضه شکستگی پا در بیمارستان بستری شد.

سعید راد از جمله بازیگران قدیمی سینمای ماست که بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف از جمله: عقاب‌ها و دوئل هرگز از یادمان نمی‌رود.

راد علاقه فراوانی هم به فوتبال داشته و هرگز پرسپولیسی بودن خودش را کتمان نکرده است. البته او رابطه بسیار خوبی هم با استقلالی‌ها دارد و در دوران بیماری ناصر حجازی فقید بار‌ها بر بالین اسطوره استقلال حاضر شد به همین خاطر هواداران آبی هم همیشه حرمتش را نگاه داشته‌اند.

سعید راد چند روز قبل دچار شکستگی از ناحیه پا شد و به همین خاطر در بیمارستان بستری شد.

tags # سعید راد سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد؛ بیماری سعید راد چیست؟
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد
  • ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز
  • پیشکسوت استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • پیشکسوت محبوب استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • ویزیت بیش از ۵۴ هزار نفر در بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز
  • اسطوره استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • خطر رفع شد؛ اسطوره استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • مراجعه ۵۴ هزار نفر به بیمارستان‌های دانشگاهی خوزستان