Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بجنورد- ايرنا- آيت الله حبيب الله مهمان نواز، نماينده مردم خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبري پس از چند ماه بيماري بعد از ظهر يکشنبه در سن 92 سالگي دارفاني را وداع گفت.

به گزارش ايرنا، ملک محمد عليزاده يکي از نزديکان آيت الله مهمان نواز علت فوت نماينده مردم خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبري را کهولت سن اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آيت الله مهمان نواز، سال 1305 در روستاي کاريزک کال نيشابور چشم به جهان گشود که بعد از پيروزي انقلاب اسلامي و در هجدهم شهريورماه سال 1359، با حکم امام خميني(ع) به عنوان امام جمعه بجنورد منصوب شد.
نماينده مردم خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبري بعد از 32 سال اقامه نماز جمعه اين شهر، به علت کهولت سن، از اين سمت کناره گيري کرد.
آيت الله مهمان نواز در تاريخ 23 تيرماه سال 1391 آخرين نماز جمعه بجنورد به امامت خود را در مصلاي امام خميني (ره) اقامه و با مردم اين شهر خداحافظي کرد.
امام جمعه سابق شهر بجنورد ساليان متمادي در مسير آرمان هاي انقلاب اسلامي به انجام وظيفه پرداخت.
7185/ 6042
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

 حسین فرجی افزود: این آزمون در ۵ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و مانه و سملقان برگزار می‌شود.
وی گفت: سهمیه استان در این آزمون ۳۷۲ نفر است که بیش از سه برابر ظرفیت یعنی هفت هزارو ۸۳۰ نفر زن و هزارو ۹۶۲ نفر مرد متقاضی هستند.
کارت ورود به جلسه آزمون  در سایت جهاددانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده و دریافت است و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد
  • هنرمند و بخشی شمال خراسان درگذشت
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد