Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@00:24:11 GMT

15میلیارد ریال صرف عمران روستاهای ابرکوه اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۲۴۴۹

15میلیارد ریال صرف عمران روستاهای ابرکوه اجرا شد

محمدجواد آقایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگا ایرنا افزود: احداث میدان ورودی ، بوستان و فضای سبز، ساماندهی ورودی روستاها بخشی از این طرحهاست .
وی در خصوص زیرسازی و آسفالت معابر افزود: زیرسازی بیش از٤٠ هزار متر مربع معابر در ١٢روستا انجام شد که با تامین قیر مورد نیاز ، بزودی عملیات آسفالت با پنج میلیارد ریال هزینه آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تلاش ها همچنان با مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی برای برخورداری روستاها از خدمات عمرانی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اجرای طرح های عمرانی گام موثری در پبشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در زمینه های فرهنگی، ورزشی، عمرانی و حوزه های گردشگری ، کشاورزی و منابع طبیعی است.
آقایی تاکید کرد: امسال پروژه زیرسازی و آسفالت ١٤کیلومتر از راه های روستایی بین روستاهای ده عرب - جلال آباد ، هروک به تیزک و شمس آباد به شهرسب در دستور کار قرار است.
وی با بیان اینکه برای آسفالت این پروژه ها قیر مورد نیاز توسط اداره راه و شهرسازی تأمین شد، یادآورشد : برای اجرای این پروژه ها بیش از ١٠میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
19 دهیار و 57 نفر به عنوان رئیس و اعضای شوراهای اسلامی در 19 روستای بخش مرکزی ابرکوه فعالیت دارند.
بخش مرکزی ابرکوه بیش از 10 هزار نفر جمعیت دارد که شغل اکثر اهالی کشاورزی و دامداری است.
مرکز شهرستان 53هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اداره راه و شهرسازی شوراهای اسلامی کشاورزی کشاورزی و منابع طبیعی گردشگری موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد بردسکن تا گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس تحت عنوان پروژه «حرم تا حرم» با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095300

دیگر خبرها

  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است