Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این دیدار رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز و مسئول نمایندگی ولی فقیه در این بیمارستان با اهدای گل و هدیه به جانبازان ضمن ادای احترام از آن ها دلجویی کردند.

همچنین پیش از این دیدار، حجت الاسلام امامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان شهید محلاتی تبریز از بیماران شهید محلاتی تبریز عیادت و دلجویی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم کرده

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر به بوشهر در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: روز‌های پرکاری برای نیروی انتظامی در حال گذراندن است.
سردار احمدرضا رادان یادآور شد که دشمن بسیار تلاش کرد که در سالگرد ناآرامی‌های ۱۴۰۱ امنیت را برهم بزند، اما با همراهی همگان و تلاش همکاران ما الحمدلله اتفاقی رخ نداد.
او با بیان این‌که شب گذشته هنگام افطار یکی از همکاران ما به شهادت رسید، افزود: در سال ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۹۰ تن از همکاران نیروی انتظامی در راه امنیت ایران اسلامی به شهادت رسیدند.
او با اشاره به این‌که استان بوشهر از استان‌های دارای اولویت است، اضافه کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان کشور و استان، به موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی در شهر‌های استان توجه ویژه شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر هم در این دیدار گفت: حوزه امنیت مقوله‌ای فوق‌العاده راهبردی و زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت بشر در عرصه‌های گوناگون است.
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با بیان این‌که نیروی انتظامی از آغاز تا کنون حافظ امنیت بوده، افزود: گواه این امنیت پایدار، خیل شهدای نیروی انتظامی است.
او اضافه کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هم در ستاد و حوزه نرم‌افزار و هم در عملیات و سخت‌افزار با به‌کارگیری دانش و مدیریت امنیت در جغرافیای وسیع ایران و در شرایطی که دشمنان و بدخواهان به‌دنبال تخریب و تضعیف امنیت ما هستند، تأمین‌کننده امنیت و آرامش مردم است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان این‌که نیروی انتظامی در استان بوشهر ممتاز، پرکار و سرآمد است، افزود: فضای همدلی میان نیرو‌های مسلح استان برقرار و استان بوشهر الگوی موفقیت در امنیت است.

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت برای جانبازان در تبریز
  • عیادت مقام مسئول در سازمان بازرسی از جانباران در بیمارستان ساسان/تاکید بر رفع مشکلات جانبازان
  • روان‌سازی ترافیک غرب تبریز با افتتاح تقاطع غیرهمسطح قراملک
  • سفر نیم روزه نماینده ولی فقیه در گیلان به روستای ویسرود شفت
  • نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم کرده
  • بیماران مزمن بیمارستان سلامت اهواز به مراکز بهزیستی منتقل می‌شوند
  • برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان
  • اجرای فاز دوم تحویل بیماران مزمن بیمارستان سلامت اهواز به بهزیستی
  • انتقال بیماران مزمن بیمارستان سلامت به مراکز بهزیستی خوزستان
  • اولین نمایندگی استاندارد لاماری در شهر تبریز افتتاح شد