Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@04:23:14 GMT

ترکیب پیکان برای دیدار با استقلال اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۲۶۳۵

ترکیب پیکان برای دیدار با استقلال اعلام شد

کادرفنی تیم فوتبال پیکان ترکیب ۱۱ نفره تیمش را برای دیدار برابر استقلال مشخص و اعلام کرد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان ترکیب تیمش را برای دیدار با استقلال در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر به شرح زیر اعلام کرد:

سیدپیام نیازمند، علی حمودی، حجت حق‌وردی، سجاد مشکل‌پور، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، ماهان رحمانی، محمد خدابنده‌لو، مهدی مؤمنی، مهدی شیری و فراز امامعلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار استقلال - پیکان از ساعت 18 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجید جلالی پیکان تهران استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجید جلالی پیکان تهران استقلال تهران مجید جلالی پیکان تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی در سالیان اخیر با درخشش در ترکیب سپاهان و استقلال مورد توجه قرار گرفت و حتی تجربه بازی برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را به دست آورد، اما در شرایطی که او راهی لیگ برتر روسیه شده، حالا یک محبی جدید در مس رفسنجان خودش را به فوتبال ایران معرفی کرده و بیشتر از فصول قبل مورد توجه قرار گرفته است.

محمدمهدی محبی که در دوران کار با سید مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان چهره شد و پس از آن یک فصل در پیکان عضویت داشت، در دومین سال بازی برای مس رفسنجان درخشان‌تر از قبل کار می‌کند و آمار گل و پاس گل بهتری را ثبت کرده است.

روند عالی این بازیکن در مس رفسنجان ادامه دارد و پس از گلزنی و پاس گل‌های اخیرش که نارنجی پوشان را به شرایط خوبی در میانه جدول رسانده و در دو هفته گذشته یک پاس گل داده و یک گل زده بود، باز هم فوق‌العاده کار کرد و در تقابل با پیکان که شانس همراه‌شان نبود و روی یک گل به خودی به تساوی رسیدند، ستاره زمین لقب گرفت.

محمدمهدی محبی که در سمت چپ زمین به کار گرفته می‌شود، در دیدار با خودروسازان دو بار نتیجه را تغییر داد و نگذاشت گل‌های پیکان منجر به شکست مس شود. محبی در شروع نیمه دوم با یک فرار سریع از بین مدافعان حریف و ضربه چیپ، گلزنی کرد و پس از آن هم روی یک ریباند و ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند و در این فصل سه گله شد.

دیگر خبرها

  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست
  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)
  • بلیط فروشی بازی استقلال و شمس‌آذر آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به سرمربی و کادرفنی استقلال برای ارسال دفاعیات
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • حواشی اراک؛ احضار ۲ استقلالی به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • تصاویر| دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال