Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@23:40:13 GMT

انفجار سیلندر گاز در محله خاک‌سفید

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۲۷۱۸

انفجار سیلندر گاز در محله خاک‌سفید

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: در اثر انفجار سیلندر گاز در یک خانه قدیمی در خاک سفید دختر نوجوان دچار سوختگی شد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵ اجتماعی تهران حوادث نظرات

سید جلال ملکی در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر انفجار سیلندر گاز در یک خانه قدیمی در محله خاک‌سفید درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بعد از ظهر امروز انفجار در یک خانه قدیمی در محله خاک‌سفید به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه دو خانه قدیمی به وسعت حدود 40 متر بود که با د‌یوار پیش‌شاخته از یکدیگر جدا شده بود، یک سیلندر گاز در یکی از خانه‌ها وجود داشت که دچار نشتی شده و به همین دلیل انفجاری رخ داده بود.

وی خاطرنشان کرد: این انفجار باعث تخریب دیوار پیش‌ساخته شده اما آتش‌سوزی به وقوع نپیوسته بود همچنین بر اثر حادثه دختری سیزده ساله که در خانه در حال استراحت بود از ناحیه دستها دچار سوختگی و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران متذکر شد: انفجار و آتش سوزی خاصی در محله خاک‌سفید به وقوع نپیوسته و تنها شاهد این انفجار سیلندر گاز بودیم.

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,25,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه‌ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینر‌های کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • محله شِیخانبَر لاهیجان مقصد محله مج خبر
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران