Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: به منظور اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی سال گذشته ۶ هزار مددجوی کمیته امداد استان اردبیل با حضور در کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای از آموزش‌های لازم بهره‌مند شدند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، منصور سیفی ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت مددجویان کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: به منظور اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی سال گذشته 6 هزار مددجوی کمیته امداد استان اردبیل با حضور در کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای از آموزش‌های لازم بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که مهم‌ترین اولویت ما خودکفایی و خارج کردن مددجویان از چرخه حمایتی است افزود: انتظار می‌رود در این زمینه با حمایت و همکاری خیران بتوانیم شرایط مناسبی برای ارائه آموزش‌های لازم به آنان ارائه دهیم و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: این کارگاه‌ها با هدف استعدادیابی و مهارت‌آموزی بر این حسب در دستور کار قرار گرفته که به طور حتم سبب افزایش ایجاد اشتغال پایدار و میزان مهارت‌های آن‌ها می‌شود و در نهایت کاهش اسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

سیفی با اشاره به این که خودکفایی زن سرپرست خانوار از مهم‌ترین اولویت‌های این مجموعه است تصریح کرد: طبق آمار به دست آمده سه هزار و 537 نفر از زنان سرپرست خانوار زیرپوشش این مجموعه نیز از این کارگاه‌ها بهره‌مند شده‌اند که این موضوع سبب توسعه مشاغل خانگی در سطح استان شده است.

وی از اجرای طرح استعدادسنجی خبر داد و اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی همراه با مشاوره‌ها و راهنمایی‌های لازم در این زمینه به منظور وارد بازار کار کردن این افراد مد نظر قرار گرفته و انتظار می‌رود با ادامه این روند بتوانیم زمینه خودکفایی و استقلال آنان را فراهم کنیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان روستایی از دیگر رویکردهای مهم این مجموعه است که به همین منظور سه هزار و 440 نفر از مددجویان روستایی و مرزنشین در سطح استان از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند و امیدواریم این موضوع در کاهش مهاجرت روستائیان نیز نقش بسزایی داشته باشد.

سیفی با بیان این که دامپروری نیز به عنوان یکی از پایه‌های مهم اجرای این طرح مهم محسوب می‌شود افزود: استفاده از ظرفیت استان با قابلیت‌های مناسبی که دارد می‌تواند در این راستا نقش بسزایی داشته باشد که به طور حتم برگزاری این کارگاه‌ها به طور هدفمند تاثیرگذاری بسزایی در استفاده از این قابلیت‌ها به دنبال دارد.

انتهای پیام/ح

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی حاکی از ناپایداری های فصلی و محلی به ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر در اردبیل است.

وی زمان شروع این پدیده جوی را عصر پنج شنبه تا سه شنبه هفته آینده اعلام و خاطرنشان کرد: رگبار باران، رخداد رعدوبرق، بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندباهای موقتی پدیده غالب در هفته آینده خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی اردبیل منطقه اثر این پدیده جوی را تمامی مناطق استان دانست و بیان کرد: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی به دلیل بارندگی های رگباری و اصابت صاعقه به ویژه در نواحی کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

کوهی با توصیه به شهروندان در خصوص رعایت دستورالعمل های سطح زرد شماره چهار هواشناسی گفت: مردم با اجتناب از اطراق و تردد در بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر تمهیدات لازم برای حفاظت از تولیدات کشاورزی را اندیشیده و در انجام هرگونه عملیات کشاورزی احتیاط را رعایت کنند.

کد خبر 6081973

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲