Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر گفت: در راستای تهیه و پخش برنامه‌های ترویج سبک زندگی اسلامی در صدا و سیمای بوشهر از ظرفیت کارشناسان حوزه علمیه استان استفاده می‌شود. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدحسین ناظر ظهر امروز در نشست هم اندیشی حوزه علمیه و صدا و سیمای مرکز بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: حوزه علمیه یکی از مهمترین مراکز و نهادهایی است که به سبب داشتن پشتوانه دینی، مذهبی و فرهنگی می‌تواند به صدا و سیما کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تاکید بر نقش مهم روحانیون به پاسخگویی شبهات دینی و مذهبی مردم گفت: حوزه علمیه به سبب تربیت افرادی توانمند و کارشناس و مبلغانی در حوزه دین می‌تواند پاسخگوی شبهات دینی و مذهبی مردم باشد و در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای دانش دینی مردم با کمک صدا و سیما گام بردارد.

وی خواستار برگزاری جلسات بیشتری برای تعامل بهتر این دو نهاد ارزشی شد و تاکید کرد: با برگزاری اینگونه جلسات می‌توان به نقطه اشتراک مدنظر رسید و گامی برای اعتلای جامعه برداشت.

ناظر با بیان اینکه حوزه علمیه در دهه گذشته پیشرفت قابل توجهی در سطح کشور داشته است اظهار داشت: تربیت نیروهای خوش فکر  موثر و حضور آنان در بین مردم و جامعه یکی از مهمترین پیشرفت‌های حوزه علمیه در دهه اخیر بوده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر نقش این نهاد در انعکاس و معرفی حوزه علمیه و روحانیت را پررنگ ارزیابی کرد و افزود: با کمک کارشناسان دینی حوزه علمیه می‌توان برنامه‌هایی متناسب و با محتوا برای خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی تولید کرد البته این مهم در حال انجام است.
وی خواستار تهیه و تدوین لیست و بانک اطلاعاتی کارشناسان حوزه دین شد و گفت: این بانک اطلاعاتی به عوامل صدا و سیما کمک می‌کند تا متناسب با ظرفیت و توانمندی و تخصص کارشناسان در برنامه‌های تولیدی از ظرفیت آنان استفاده شود.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم گفت: انسان‌ها به میزان درک و فهم خود از زندگی، از معرفت الهی سیراب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: قرآن کریم نسبت به علم نگاه ویژه‌ای دارد و دین اسلام توجه به علم را بالاتر از همه ارزش‌ها می‌داند، زیرا با علم به فهم و عبودیت بهتری می‌رسیم.

او همچنین گفت: آگاهی، تلاش، تحقیق و مطالعه و به روز بودن اساتید لازمه تاثیرگذاری آنها بر دانشجویان، طلاب و مردم است.

در پایان این مراسم از اساتید برتر حوزه علمیه‌های استان همدان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است