Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@07:27:14 GMT

فرزندان وزیر بهداشت از چه زمانی تلفن همراه خریدند؟ + فیلم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۲۹۶۶

فرزندان وزیر بهداشت از چه زمانی تلفن همراه خریدند؟ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش پارس نیوز، 

وزیر بهداشت در همایش سراسری سفیران سلامت دانش آموزی درباره استفاده از تلفن همراه در بین فرزندان خود صحبت کرد.

سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هفته سلامت در همایش سراسری سفیران سلامت دانش آموزی سخنرانی کرد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به طرح سوالی از دانش آموزان درباره استفاده از تلفن همراه گفت: فرزندان من تا سال دوم دانشگاه تلفن همراه نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سلامت تلفن درمان و آموزش پزشکی دانش آموزان تلفن همراه دانش آموزان وزیر بهداشت پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶۱۱۷ ماموریت وزارت بهداشتی‌ها از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون

وزیر بهداشت از ۵۶ هزار و ۱۱۷ ماموریت در قالب طرح « سلامت نوروزی» خبر داد و گفت: ۱۰ هزار و ۶۰۰ ماموریت اورژانس کشور مربوط به حوادث ترافیکی و جاده‌ای بوده است که با توصیه و اطلاع رسانی در رسانه‌ها می‌توان میزان آن‌ها را کاهش داد.

به گزارش ایسنا، دکتر بهرام عین اللهی _وزیر بهداشت_ در جلسه بازدید از اورژانس تهران اظهار کرد: ما برای استقبال تعطیلات و خدمت به مردم از ۲۴ اسفند تا به امروز بازرسی از اماکن تجمعی را آغاز کرده‌ایم که تا ۲۵ فروردین نیز ادامه خواهد داشت. تا به امروز همکاران ما در قالب  طرح « سلامت نوروزی» ۵۶ هزار و ۱۱۷ ماموریت داشتند که از این مقدار حدود ۱۰ هزار ۶۰۰ ماموریت، ترافیکی ومربوط به حوادث جاده‌ای بودند.

وی افزود: برای کاهش این حوادث باید توصیه‌های مناسبی از طریق رسانه‌ها ارائه شود. اینکه رسانه‌ها سبک زندگی مردم از قبیل نوع تغذیه، استراحت، نوع استراحت و... را در مواقع تعطیلات و مسافرت اطلاع‌رسانی کنند و آموزش دهند ارزشمند است. ما اورژانس کشور را دانشگاه می‌دانیم و اطلاعاتی که در اینجا به دست می‌آید بسیار ارزشمند است و ان‌شاءالله به زودی مرکز تحقیقات اورژانس کشور تاسیس خواهد شد. این اطلاعات و مرکز تحقیقات و توسعه‌ای که در اورژانس کشور مستقر خواهد شد می‌تواند بسیار به ما کمک کند و انتظار ما فقط در حد مقاله نیست و اقدامات عملیاتی نیز نیاز است و توقع داریم که عملکردها سرعت بیشتری داشته باشد.

وزیر بهداشت با تاکید بر ایجاد رابطه قوی با مردم گفت: مردم ما در طول تاریخ و به‌ویژه بعد از انقلاب نشان دادند که بسیار فهیم و همکار هستند همانگونه که در پویش ملی سلامت ۴۶ میلیون نفر شرکت کردند. مردم بسیار خوب هستند و ما مدیران باید ارتباط قوی‌تری با مردم برقرار کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرکز تجاری‌سازی ایده‌های حوزه سلامت و بهداشت در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه رازی افتتاح شد
  • راه‌اندازی سامانۀ همراه سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • چگونه گوشی‌های تلفن همراه هوشمند مغز کودکان مان را مسموم کردند و چگونه با آن مقابله کنیم؟
  • ۵۶۱۱۷ ماموریت وزارت بهداشتی‌ها از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • بازدید وزیر بهداشت از واحدهای ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران
  • وزیر بهداشت از واحد‌های ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران بازدید کرد
  • آلمان دانش آموزان را برای جنگ آماده می‌کند
  • ‌آماده باش وزارت بهداشت برای تعطیلات نوروزی 
  • فعالیت ۱۴۰ مرکز مشاوره سلامت رفتاری در کشور
  • اعتباربخشی بیمارستان‌ها در نوروز/ ممنوعیت تعطیلی بخش‌های بستری