Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:22:43 GMT

تبعات غیبت فروزان در بازی با نفت تهران

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۳۰۱۸

تبعات غیبت فروزان در بازی با نفت تهران

همان‌ طور که می‌ دانید، امروز (یکشنبه) یکی از مهم‌ترین دیدارهای لیگ برتر بین تیم‌های نفت تهران و پارس جنوبی جم خواهد بود. این بازی برای تیم نفت تهران حائز اهمیت است چراکه در صورت ناکامی در کسب سه امتیاز این دیدار از لیگ برتر خداحافظی خواهد کرد.اما در آستانه این بازی حساس محسن فروزان دروازه‌ بان پارس جنوبی در تمرین تیم حاضر نیست چون چند روزی است که به همراه تیم تمرین نمی‌کند و ظاهراً از مهدی تارتار مرخصی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آستانه این بازی حساس محسن فروزان دروازه‌ بان پارس جنوبی در تمرین تیم حاضر نیست چون چند روزی است که به همراه تیم تمرین نمی‌کند و ظاهراً از مهدی تارتار مرخصی گرفته است. او البته در هفته پایانی لیگ برتر و در بازی با سیاه‌ جامگان هم تیم را همراهی نخواهد کرد.

البته پارس جنوبی جم در تلاش است در دو هفته پایانی حریفان خود را شکست دهد تا با کسب ۶ امتیاز جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد به خصوص که در دور برگشت خوب نتیجه نگرفته است و حتی سهمیه را از دست داده است اما سؤال اینجاست آیا خداحافظی بازیکن در دو هفته مانده به پایان بازی‌ها تصمیم درستی است؟

اگر پارس جنوبی امروز از دروازه‌بان ضربه بخورد و به نفت امتیاز بدهد، آیا این دروازه‌بان پاسخی به منتقدان خود خواهد داشت؟ به هر صورت در همه بازی‌های پارس جنوبی محسن فروزان دروازه‌بان بوده و هیچ‌ وقت دروازه‌بان دوم برای این تیم به میدان نیامده. حالا به یکباره در دو هفته پایانی دروازه‌بان دوم مرد شماره یک پارس جنوبی خواهد شد.

گفتنی است در تعطیلات نوروز هم وقتی سفر تیم پارس جنوبی جم به اسپانیا منتفی شد، محسن فروزان به تنهایی و به همراه همسرش راهی اسپانیا شد. این در حالی بود که تیم در تهران تمرین می‌کرد.

محسن فروزان هیچ ارجحیتی نسبت به دیگر بازیکنان پارس جنوبی ندارد و رفتار او مشابه رفتاری است که سیدمهدی رحمتی با کی‌روش داشت.

البته کی‌ روش به رحمتی گفت برو خداحافظ!

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده، امیرحسین صدقی، علی اصغر صادقی، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل، محمدحسین فلاح، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی زاده، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان و شروین بزرگ

پیش از آغاز بازی باشگاه پیکان، با اهدای گل و تابلو فرش، از مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک تقدیر شد. رضا گنجی جویباری نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان در این مراسم حضور داشت. حسینی پیش از این سرمربی پیکان بود.

بازی در ابتدا آرام دنبال شد و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود. در دقیقه ۱۹ نخستین موقعیت جدی بازی برای تیم پیکان شکل گرفت و سانتر فرشید اسماعیلی با ضربه سر آزاده همراه شد و باز هم به شکلی خطرناک و با فاصله‌ای کم از دروازه آلومینیوم، به بیرون رفت.

بازیکنان آلومینیوم در نیمه اول حمله‌ای را روی دروازه پیکان تدارک ندادند و در اواخر نیمه اول، حامد پاکدل فرصتی را به دست آورد که می‌توانست با احمد گوهری تک به تک شود اما قدر این فرصت را ندانست تا بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام برسد.

نیمه دوم هم همانند نیمه اول موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد و در دقیقه ۷۴ علی قربانی در محوطه جریمه آلومینیوم سرنگون شد که کادر فنی پیکان معتقد به پنالتی بودند اما داور نظری دیگری داشت و دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۸۲ کرنر برای آلومینیوم شکل گرفت و روی پاس امین جهان کهن، عارف حاجی عیدی با ضربه سری دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد و حساب کار یک بر صفر به سود آلومینیوم شد.

با کسب این پیروزی آلومینیوم، ۳۴ امتیازی شد و موقتاً به رده هشتم جدول صعود کرد و تیم پیکان هم با ۲۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول باقی ماند.

کد خبر 6098520

دیگر خبرها

  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • جنون گل هفتاد متری شهاب زاهدی!
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام