Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@10:25:06 GMT

آخرین خبر از واریز سود سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۳۳۳۸

رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: تلاش می کنیم تا پرداخت سود سهام عدالت گروه بیستم مشمولان به عنوان آخرین گروه دریافت کننده سود، تا هفته آینده انجام شود. ناطقان: رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: تلاش می کنیم تا پرداخت سود سهام عدالت گروه بیستم مشمولان به عنوان آخرین گروه دریافت کننده سود، تا هفته آینده انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
پوری حسینی گفت: از ۲۰ گروه مشمولان سهام عدالت تا به امروز کار تسویه سود سهام عدالت ۱۹ گروه تا کنون به طور کامل انجام شده است.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی گروه بیستم را شامل می‌شوند که از ۳۵ بانکی که این دسته از مشمولان شماره شبای خود را برای دریافت سود سهام عدالت وارد سامانه کرده اند تا به امروز ۳۱ بانک سود سهام عدالت را به حساب مشمولان واریز کرده اند و تلاش می‌کنیم تا پرداخت سود سهام عدالت توسط سه بانک دیگر هم فردا انجام شود و تنها بانک باقی مانده نیز که بانک صادرات است تا پایان هفته و یا اوایل هفته آینده تسویه کامل سود سهام عدالت مشمولان گروه بیستم را نیز انجام دهند.

وی اضافه کرد: آن دسته از مشمولانی که تا پایان دیماه شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده اند تا پایان هفته آینده سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد و کسانی که بعد از این زمان اقدام به اعلام شماره شبای حساب بانکی خود کرده اند، سود سهام عدالت خود را تا پایان خردادماه دریافت می‌کنند.

پوری حسینی در خصوص امکان تغییر شماره شبای بانکی توسط مشمولان نیز گفت: در صورتی که شماره شبای مشمولی تائید نهایی شده باشد، امکان تغییر آن وجود ندارد مگر این که شماره شبای وی بنا به دلایلی مسدود شود که در آینده امکان اعلام شماره شبای بانکی توسط این دسته از مشمولان فراهم خواهد شد.

منبع: تسنیم برچسب ها: سهام عدالت ، سود سهام ، واریز سهام

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سهام عدالت سود سهام واریز سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه اول جهانی طراحی معماری آینده غذا برای دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس رتبه اول مسابقه جهانی طراحی معماری آینده غذا در کالیفرنیا آمریکا را کسب کردند.
این گروه علمی دانشجویی متشکل است: از مریم صفی‌وند، فاطمه امیری‌زاده و محمدصابر حیدری (اعضای گروه طراحی)، دکتر منصور یگانه (استاد هدایت گروه طراحی) و دکتر نغمه متولیان (دستیار هدایت گروه طراحی).

دیگر خبرها

  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!
  • گروسی: ظرف چند هفته آینده به ایران می‌روم
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • رتبه اول جهانی طراحی معماری آینده غذا برای دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس
  • تیم ملی فوتسال ایران سرانجام راهی بانکوک شد
  • مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌ و‌ پرورش
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌و‌پرورش
  • پرداخت بیش از ۵۸۰ میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی از طریق کارت‌خوان نانوایی‌ها
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟