Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@14:18:34 GMT

رييس جمهوري روي پشتيباني سپاه حساب باز کرده است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۳۳۹۳

رييس جمهوري روي پشتيباني سپاه حساب باز کرده است

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا – سخنگوي دولت تاکيد کرد: سپاه در نگاه رئيس‌جمهوري از چنان جايگاهي برخوردار است که ايشان براي حل مشکلات کشور بارها خواستار نقش‌آفريني اين نهاد انقلابي و ارزشمند شده و براي آينده هم حتما روي پشتيباني اين نهاد در امور مختلف حساب باز کرده است.

به گزارش روز يکشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني دولت، محمد باقر نوبخت با اشاره به برداشت‌هاي نادرست برخي سياسيون و رسانه‌ها از سخنان رئيس‌جمهوري در روز ارتش که در ادامه منجر به سوءاستفاده بدخواهان کشور و نظام شد، با رد اين برداشت‌ها، گفت: دکتر روحاني، سالها در حوزه‌هاي نظامي و امنيتي مسئوليت داشته و در تمام اين سالها، ارتباطي وثيق، عميق و راهبردي با نيروهاي پاسدار امنيت کشور، اعم از ارتش، ناجا و خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي داشته و دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه توان راهبردي نظامي و دفاعي در دولت تدبير و اميد جهش چند برابري يافته است، از رسانه‌ها، چهره‌هاي سياسي خواست با درک شرايط خطير کشور از هر گونه برداشت يکسويه و يا گمانه‌زني‌هاي وحدت‌شکن بپرهيزند و با القاي اختلافات ارکان کشور، سبب تضعيف نظام در پيش چشم دشمنان و شادماني بدخواهان کشور نشوند.
معاون رئيس جمهوري افزود: رئيس‌جمهوري در موقعيت‌هاي مختلف، همواره به اهميت، جايگاه، نقش حياتي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حفاظت از امنيت و منافع راهبردي کشور در داخل و کشورهاي همسايه تاکيد کرده‌اند و در مقام عمل هم حمايت‌هاي مادي و معنوي از نيروهاي مسلح اعم از سپاه و ارتش و نيروي انتظامي در دوره دولت‌هاي يازدهم و دوازدهم در بيشترين حد پس از تاريخ انقلاب بوده است.
سخنگوي دولت به ادامه حمايت و پشتيباني کامل دولت و رئيس‌جمهوري از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و ساير نيروهاي مسلح کشور تاکيد کرد و اذعان داشت: سپاه در نگاه رئيس‌جمهور از چنان جايگاهي برخوردار است که ايشان براي حل مشکلات کشور و اعتلاي ايران بارها خواستار نقش‌آفريني اين نهاد انقلابي و ارزشمند شده است و براي آينده هم حتما روي پشتيباني اين نهاد در امور مختلف حساب باز کرده است.
نوبخت ادامه داد: هم آقاي رئيس‌جمهور و هم مجموعه دولت بر اين اعتقاد است که عمران و آباداني و پيشرفت همه‌جانبه کشور جز در سايه وحدت و انسجام همه نيروها و نهادها قابل دستيابي نيست، از اين رو ايشان در بيان و عمل، هميشه بر حمايت حداکثري از نيروهاي مسلح کشور هم براي مقابله با دسيسه‌هاي دشمنان و هم براي سازندگي کشور، تاکيد دارند.
سخنگوي دولت در پايان گفت: رييس محترم جمهوري در سخنراني روز ارتش تاکيد داشتند که نيروهاي مسلح در دفاع از نظام، کشور و مردم يکپارچه هستند و تمجيد از يک نيرو در روزي که مختص به آن عزيزان است، منطقا به معناي نفي ارزش ها و خدمات ساير نيروها نيست.
سيام**9314**1553
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد

به گزارش جماران از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دایره اعتراضات دانشجویی به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در چند دانشگاه آمریکا توسعه یافته و این در حالی است که این رژیم از این اعتراضات خشمگین بوده و ضمن یهود ستیزانه توصیف کردن آنها خواستار برخورد با چنین اقداماتی شده است.

در دانشگاه کلمبیای نیویورک دانشجویان همچنان به تحصن نامحدود خود در چادرهایی که از 8 روز گذشته برپا کرده‌اند ادامه می‌دهند، آنها این اقدام را در اعتراض به نسل کشی علیه ملت فلسطین انجام می‌دهند. البته مدیریت این دانشگاه به دانشجویان متحصن تنها 48 ساعت برای پایان دادن به تحصن خود در داخل حیاط دانشگاه مهلت داده است.

پلیس نیویورک روز جمعه در اقدامی غیر عادی بیش از 100 نفر از تظاهرات کنندگان در این تحصن را بازداشت کرد که خشم هیات علمی این دانشگاه را در پی داشت. این دانشجویان از تحصیل معلق شده و چادر آنها برچیده شد اما دانشجویان دیگری اقدام آنها را ادامه داده و تاکنون بیش از 100 چادر در حیاط این دانشگاه برپا شده است.

نعمت مینوش شفیق رئیس این دانشگاه دو روز قبل اعلام کرد: چادرها نگرانی‌هایی به وجود آورده و عبور و مرور در حیاط دانشگاه را مختل و فضایی متشنج ایجاد کرده است ... باید برای برچیدن چادرها اقدام شود.

معترضین تاکید دارند به اعتراضات خود تا کسب موافقت دانشگاه برای شفاف سازی سرمایه‌گذاری‌های مالی خود در حمایت از جنگ غزه و پایان دادن به این روند و بازگشت دانشجویان محروم از حضور در دانشگاه به دلیل مشارکت در این اعتراضات به تحصن خود ادامه می‌دهند.

در ایالت تگزاس نیز پلیس بیش از 10 دانشجوی معترض را در حیاط دانشگاه اوستن بازداشت کرد و نیروهای ضد شورش نیز برای متفرق کردن دیگر معترضان از باتوم و ضرب و شتم استفاده کردند. معترضان تهدید شده‌اند در صورت ادامه اعتراضات با اتهامات تجاوز به املاک غیر مواجه خواهند شد.

دانشجویان دانشگاه جنوب کالیفورنیا در لوس آنجلس نیز در جریان تلاش نیروهای پلیس برای برچیدن چادرهای اعتراضی در حیاط دانشگاه با آنها درگیر شده و تعدادی از آنها بازداشت شدند.

شبکه «ABC» آمریکا اعلام کرد دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه هاروارد چادرهایی برای نشان دادن اعتراض خود در حیاط این دانشگاه برپا کرده‌اند و مسئولان دانشگاه نیز به دنبال ساکت کردن آنها هستند چرا که علناً علیه اقدامات رژیم صهیونیستی سخنرانی می‌کنند.

همچنین روز گذشته نیز دانشگاه‌های براون در شهر پراویدنس، میشیگان در شهر آن آربور، موسسه فناوری ماساچوست در کمبریج و دانشگاه پلی تکنیک کالیفرنیا در هومبولت، دانشگاه ییل، دانشگاه برکلی، دانشگاه نیویورک، دانشگاه واشنگتن، دانشگاه مریلند، دانشگاه نورث کالیفرنیا، دانشگاه تافتس، دانشگاه مینه‌سوتا، دانشگاه استنفورد، دانشگاه هیسوتن، دانشگاه رایس و دانشگاه پنسیلوانیا نیز شاهد برگزاری چنین اعتراضاتی بوده‌اند.

لازم به ذکر است نعمت شفیق رئیس دانشگاه کلمبیا در معرض انتقادات شدیدی قرار گرفته به طوری که مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و برخی از اعضای این مجلس تاکید کرده‌اند در صورتی که توانایی پایان دادن به این اعتراضات را ندارد باید از سمت خود کناره گیری کند.

جانسون تاکید کرد کنگره آمریکا در برابر تهدیداتی که دانشجویان یهودی را هدف قرار داده هرگز ساکت خواهند ماند.

دیگر خبرها

  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در جمهوری اسلامی قانون است، همه پیروی کنند | دست اجانب دنبال برداشتن حجاب است
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی