Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:44:14 GMT

۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان ساعی نیاز است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۳۵۶۱

۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان ساعی نیاز است

اصفهان - رئیس هیئت مدیره بیمارستان ساعی خمینی شهر گفت: ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان ساعی نیاز است و تاکنون ۲۰ میلیارد تومان برای این بیمارستان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید اصغر بنی هاشمی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان ساعی خمینی شهر در هشت طبقه احداث می شود که طبقه زیرزمین مجهز به سی تی اسکن، ام آری آی، رادیوگرافی، فلورسکوبی، سونوگرافی، ماموگرافی، رادیوگرافی ساده و ایستاده، آزمایشگاه با قسمت های مختلف، بانک خون، هورمون شناسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: طبقه همکف شامل ورودی بیمارستان، اورژانس، فوریت‌های پزشکی، اطاق احیا، بخش زنان، مردان، کودکان و دیالیز است.

رئیس هیئت مدیره بیمارستان ساعی خمینی شهر  اعلام کرد: طبقه اول شامل بخش های داخلی، اورولوژی، جراحی عمومی، قلب، کاردیوگرافی، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، دستگاه گوارش، مغز و اعصاب است.

وی گفت: طبقه دوم بستری زنان و جراحی زنان، طبقه سوم بستری مردان و جراحی مردان، طبقه چهارم سی سی یو، آی سی یو و ان آی سی یو، طبقه پنجم بخش زنان و زایمان، طبقه ششم هشت باب اتاق جراحی (قلب و ارتوپدی)، آنژیوگرافی و طبقه هفتم مدیریت، سالن کنفرانس، بایگانی، حسابداری، سوئیت پزشکان مقیم و سقف هشتم هم شامل باند هلی کوپتر است.

بنی هاشمی افزود: استاندارد تخت بیمارستانی برای هر یک هزار نفر ۱.۷ تخت است که با توجه به جمعیت ۳۵۰ هزار نفری شهرستان خمینی شهر طبق استاندارد ملی به ۵۰۰ تخت و بر اساس استانداردهای بین المللی به ۷۰۰ تخت نیاز است.

وی اعلام کرد: هم اکنون بیمارستان اشرفی اصفهانی دارای ۹۰ تخت است و بیمارستان منظریه نیز در صورت افتتاح دارای ۱۷۰ تخت بیمار می شود.

رئیس هیئت مدیره بیمارستان ساعی خمینی شهر ادامه داد: این در حالی است که بیمارستان اشرفی اصفهانی با راه اندازی بیمارستان جدید ساعی دیگر به لحاظ فرسودگی امکان ادامه کار را نخواهد داشت.

وی بیان داشت: بنابراین نیاز به بیمارستان با ۳۰۰ تخت امری بسیار بدیهی است.

بنی هاشمی گفت: در حال حاضر اعزام بیمار به اصفهان به ویژه افراد مبتلا به سکته قلبی، سکته مغزی و مصدومین تصادفات به دلیل ترافیک سنگین با خطرات جدی همراه است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.    دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.   وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

دیگر خبرها

  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • اهمیت حفظ بهداشت زنان در پیشگیری از عفونت‌های تناسلی
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر