Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@12:01:59 GMT

افزایش حقوق بازنشستگان اعمال نشد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۳۷۰۴

رویداد۲۴-عدم ابلاغ افزایش مستمری بازنشستگان موجب شد که مستمری‌ها به روال سال قبل پرداخت شود.

بازنشستگان تامین اجتماعی از دریافت مستمری مطابق روال سال قبل خبر دادند.

این بازنشستگان می‌گویند به دلیل عدم ابلاغ مستمری جدید، تامین اجتماعی براساس میزان مصوب سال 96، مستمری فروردین را پرداخت کرد و امیدواریم به زودی مستمری 97 در هیات وزیران تصویب و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که هنوز ابلاغ افزایش مستمری صادر نشده، بازنشستگان تامین اجتماعی مابه‌التفاوت مستمری پرداختی فروردین و مبلغ افزایش یافته را در ماه‌های بعدی دریافت می‌کنند.

یک کارگر بازنشسته می‌گوید: هزینه‌ها در سال جدید افزایش یافته اما مستمری ما هنوز همان قبلی‌ست؛ امیدواریم هیات وزیران در اسرع وقت فکری به حال ابلاغ افزایش مستمری‌ها بکند تا نهایتاً در اردیبهشت ماه، هم بتوانیم مستمری افزایش یافته را دریافت کنیم و هم مابه‌التفاوت فروردین واریز شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال افزایش نرخ کرایه‌ها حمل‌و‌نقل از ابتدای اردیبهشت‌ ماه

سخنگوی شورای شهر تهران از اعمال افزایش نرخ کرایه‌های حمل‌و‌نقل از ابتدای اردیبشهت‌ماه سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی در پایان دویست و بیست و هفتیمن جلسه شورای شهر تهران در تشریح مصوبات این جلسه اظهار کرد: در ابتدای این جلسه قادری؛ رئیس سازمان بهزیستی کشور گزارشی را در صحن شورای شهر ارائه کرد و مباحث مختلف اجتماعی از جمله توانمندسازی معلولین و کاهش آسیب‌های اجتماعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در ادامه این جلسه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات پسماند عادی مورد بررسی قرار گرفت که با کاهش رقم پیشنهاد شهرداری تهران نهایتا 38 درصد افزایش در این بخش به تصویب اعضای شورا رسید.

سخنگوی شورای شهر تهران اضافه کرد: بهای خدمات پسماند عمرانی و ساختمانی نیز با کاهش پیشنهاد شهرداری تهران نهایتا با 38 درصد افزایش به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید. در بخش نظارت و جمع‌آوری پسماندهای پزشکی و صنعتی نیز با توجه به اینکه وظیفه اصلی بر عهده مدیریت شهری نیست، رقم 70 درصد افزایش به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

ممانعت از ورود "اتوبوس‌های برقی" توسط فردی در وزارت کشور!

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی با تاکید بر اینکه افزایش نرخ کرایه‌ها از ابتدای اردیبهشت‌ماه اعمال خواهد شد، گفت: هر ساله براساس میزان افزایش تورم مجبور هستیم نرخ کرایه‌ها را در حد حداقل ممکن اضافه کنیم. تجربه نشان داده اگر چند سال یک‌بار افزایش نرخ کرایه‌ها صورت بگیرد موجب نارضایتی شهروندان خواهد شد؛ لذا نظر شورا این بود که در حداقل ممکن و با توجه به تورم‌ها این افزایش‌ها صورت بگیرد و فرمانداری تهران نیز بر این افزایش‌ها نظارت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • سقف تسهیلات مسکن جوانان افزایش می‌یابد
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • اعمال افزایش نرخ کرایه‌ها حمل‌و‌نقل از ابتدای اردیبهشت‌ ماه
  • ابلاغ نرخ حق بیمه درمان کارمندان، کارگران و بازنشستگان
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تعیین تکلیف شد