Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پس از ماهها تلاش و پيگيري مسئولان فدراسيون فوتبال، امروز کشت بذر زمين شماره 2 مرکز ملي فوتبال انجام مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، پس از پيگيري هاي مستمر از سوي دبيرکل فدراسيون و با تاکيد رئيس فدراسيون، اقدامات لازم براي آماده سازي و مهيا کردن زمين چمن شماره 2 مرکز ملي فوتبال از يکسال گذشته آغاز شد تا از اين پس بازيکنان تيم هاي ملي بتوانند با در اختيار داشتن بهترين امکانات سخت افزاري و نرم افزاري تمرينات خود را برگزار و براي کشورمان افتخار آفرين باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از وقفه چند ساله در اجراي طرح بازسازي زمين چمن شماره دو مرکز ملي فوتبال از ارديبهشت ماه 95 با ورود دبيرکل اين پروژه از ارديبهشت ماه سال 95 آغاز شد و پس از انجام عمليات خاکبرداري به ارتفاع 620 سانتي متر اقداماتي نظير اتمام مرحله خاک برداري، صاف کردن زمين و آبياري، پياده کردن نقشه حفر کانال زهکش، شروع عمليات حفر کانال زهکش، گذاشتن منهول براي زهکش، حفر چاه انتقال آب زهکش زمين، اجراي لايه ژئوتکستال و لوله زهکش براي کانال زهکش در سال 95 صورت گرفت.
از ابتداي سال 96 و با توجه به نظارت و پيگيري مسئولين فدراسيون فوتبال و مرکز ملي فوتبال، شرکت چمن رل محمد اقدامات نظير خريد لوله گرمايشي از کف زمين به اندازه 61000 متر، اجراي لوله آبپاش هاي درو زمين، اجراي موتورخانه اتاق پمپاژ ، تاسيس اتاق پمپاژ، فيلتراسيون اتاق پمپاژ، اتمام عمليات مربوط به اتاق پمپاژ، خريد لوله کلکتور گرمايش از کف، اتصالات لوله کلکتور و پوشن هاي گرمايشي از کف، اتمام عمليات کلکتور و تست کلکتور ها، شن ريزي بر روي کانالها بعد از حفر کانالهاي زهکش و لوله آبپاش، عايق کاري کليکتورها، اجراي هيتيگ( باز کردن لوله گرمايشي از کف به اندازه 61000 متر)، باز کردن 61000 متر، بست زدن لوله هاي گرمايشي از کف، اتصالات رابط توپيچ و روپيچ لوله گرمايشي به کليکتورها، شن ريزي روي لوله کلکتورها، تحت فشار گذاشتن هيتينگ با ضديخ، شروع مرحله سوم ريختن ماسه دوبار شور روي هيتينگ، تحست فشار بودن هيتنگ با ضديخ در برف شديد تهران، نقشه بردراي و ميخ کوبي در مرحله سوم، تسطيح کامل زمين با گريدر، اتمام مرحله پوشش هيتينگ( لايه سوم ماسه دوبارشور)، شروع ريختن آخرين لايه زمين براي کشت چمن( ميکس خاک، کود و ماسه)، پايان عمليات زير سازي و عمليات تسطيح لايه آخر انجام داد تا زمين چمن شماره دو مرکز ملي فوتبال در تاريخ 2 ارديبهشت ماه به منظور کشت بذر چمن آماده شود.




انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عایق الاستومری کاری لوله‌های موتورخانه

آفتاب‌‌نیوز :

استفاده از عایق الاستومری در لوله‌های موتورخانه باید به شرایط نصب و راه اندازی آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. این لوله‌ها در سرتاسر ساختمان به کار می‌روند و در معرض آسیب‌های گوناگونی هستند. برای حفاظت از آن‌ها توجه به عایق کاری لوله‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورت بی توجهی به عایق کاری لوله‌ها مصرف انرژی در ساختمان به شدت افزایش پیدا می‌کند و همچنین هزینه قبض ساختمان بیشتر خواهد شد.

اهمیت عایق الاستومری لوله‌های موتورخانه

اجرای عایق الاستومری در موتورخانه مزایای زیادی دارد. برای استفاده از این قابلیت‌های مدرن باید با دلایل اهمیت اجرای آن‌ها آشنایی داشته باشید. صرفه جویی در مصرف انرژی در عصر حاضر مورد توجه همه مردم قرار گرفته است؛ به همین دلیل همه عرصه‌های صنعتی، ارگان‌های دولتی و حتی مردم‌های عادی نیز اهمیت بسیار زیادی این اصول را رعایت می‌کنند. در سیاست گذاری کشور‌های توسعه یافته این اصول بسیار مهم به شمار می‌آید و برنامه ریزی‌های بسیاری برای رسیدگی به این مسئله انجام می‌شود. 

در مقررات ۱۹ آیین ساختمان سازی در کشور ما به این موضوع پرداخت شده است؛ به همین خاطر استفاده از انواع متریال عایق در بخش‌های مختلف حائز اهمیت است. برای عایق الاستومری کاری لوله‌های موتورخانه از متریال‌های زیادی استفاده می‌شود که هر یک از آن‌ها مزایا و معایب بخصوصی دارد.

آشنایی با انواع عایق الاستومری موتورخانه

قیمت عایق الاستومری کاری موتورخانه بستگی به جنس و مدل آن تعیین می‌شود. هر کدام از این مواد عایق الاستومری با در نظر گرفتن فاکتور‌های متعددی انتخاب خواهند شد. این عایق‌ها در مدل‌های عایق‌های حرارتی و برودتی، تشعشعی، رطوبتی و صوتی دسته بندی می‌شوند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های بخصوصی دارند. برخی از مدل‌های مهم این عایق‌ها را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

•    مواد عایق فومی شامل مدل‌های پلی یورتان، پلی استایرن، فنولیک و... که در سال‌های گذشته با استقبال قابل توجهی رو به رو شده.

•    مواد غیر آلی مثل پشم شیشه، پشم سرباره و پشم سنگ که در میان عایق‌های طبیعی دسته بندی خواهند شد.

برای انتخاب هر کدام از متریال عایق الاستومری کاری باید به سیستم دمایی مورد نظر توجه داشت. به طور مثال عایق‌های مورد استفاده در خطوط لوله بخار با سیستم‌های خنک کننده متفاوت است. در این زمینه دامنه‌های دمایی پایین متوسط و بالا مورد توجه قرار می‌گیرند و برای هر یک از مواد عایق مخصوصی استفاده می‌شود.

استاندارد‌های عایق کاری لوله موتورخانه

عایق الاستومری کاری لوله‌های موتورخانه با در نظر گرفتن برخی از استاندارد‌های مهم انجام می‌شود. بعضی از مهم‌ترین استاندارد‌های مربوطه به این حوزه به شرح زیر می‌باشد:

•    در نظر گرفتن چگالی عایق الاستومری
•    بررسی ضریب تابش سطحی عایق مورد نظر
•    ضریب انتقال حرارت که از آن به عنوان میزان مقاومت در برابر حرارت نیز یاد می‌شود.
•    ضخامت عایق مورد نظر
•    میزان مقاومت در برابر بخار

در فرایند اجرای عایق الاستومری کاری موتورخانه به عوامل‌هایی مانند میزان رطوبت موجود در محیط نیز توجه می‌شود.

اجرای عایق کاری لوله‌ها با استفاده از عایق الاستومری

مواد عالی مانند عایق الاستومری که در میان محصولات عایق فومی دسته بندی می‌شوند، از مواد طبیعی و غیرآلی عملکرد بهتری دارند. این مواد استاندارد‌های عایق کاری را در محیط بیشتر رعایت می‌کنند به همین دلیل فروش بیشتری دارند. انواع آن‌ها فروش بیشتری دارند، اما ویژگی‌های کمی و کیفی آن‌ها افراد را برای استفاده از این مواد ترغیب می‌کند.

شما برای اجرای عایق الاستومری دچار مشکل نخواهید شد! ساختار انعطاف پذیری این عایق‌های فومی برای نصب در هر مکانی بسیار مناسب می‌باشد؛ به همین خاطر افراد از این عایق‌ها برای بخش‌های مختلف محیط ساختمان‌های صنعتی، تجاری و مسکونی استفاده می‌کنند.

برای نصب و اتصال آن‌ها در مکان‌های مورد نظر باید به ساختار و نوع این عایق الاستومری‌ها دقت داشته باشید. در سال‌های گذشته تنوع بسیاری از خرید عایق‌های الاستومری در بازار وجود داشت که هر کدام از آن‌ها روش نصب خاص خودشان را دارند. قیمت عایق کاری موتورخانه براساس نوع و مدل این مواد فومی تعیین می‌شود.

مراحل اجرای عایق‌های الاستومری

عایق الاستومری کاری لوله‌های موتورخانه با استفاده از مواد الاستومری با در نظر گرفتن ویژگی‌های این محصولات و مواد به کار رفته در تولید آن‌ها انجام خواهد شد. در برخی از مدل‌های این عایق از چسب استفاده می‌شود. این عایق‌های پشت چسبدار به سادگی نصب خواهند شد، تنها باید یک لایه کاغذی موجود روی چسب آن‌ها را جدا کرده و عایق موردنظر را به سطح بچسبانید و بعد از آن محل اتصال عایق را با نوار‌های درزگیر، درزبندی کنید.

 برای اجرای عایق الاستومری کاری موتورخانه باید به تمیز بودن سطح کار نیز توجه داشت. در ابتدا سطح موردنظر را از هر گونه گرد و غبار پاکسازی کنید. این عایق‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن روی سطح انتخابی شما نصب می‌شوند، به همین خاطر در زمان پروژه‌ها ساختمانی صرفه جویی کنید. برای نصب این عایق‌ها باید برخی از نکات را مدنظر داشته باشید.

نکات نصب عایق الاستومری

در فرایند نصب و راه اندازی این عایق الاستومری‌ها باید به ضخامت لایه‌های عایق نیز دقت داشته باشید. برای برش عایق الاستومری‌ها اندازه گیری دقیق آن‌ها بر حسب محیط باید دقت کنید. لایه‌های عایق در محل نصب نباید فشرده یا کشیده شود. به این ترتیب نصب آن‌ها با دقت بیشتری انجام خواهد شد. برای نصب عایق الاستومری در محل‌های پیچیده بهتر است از ابزار‌های تخصصی‌تر استفاده کنید. در این زمینه‌ها ابزار‌هایی مانند شابلون بسیار مناسب می‌باشد و دقت عمل نصب را افزایش می‌دهد.

نکته بعدی که باید برای عایق کاری لوله‌های موتورخانه در نظر بگیرید و به آن توجه کنید، درز بین دو سر مواد عایق می‌باشد که باید با استفاده از نوار‌های درزگیر پر شود.

در این خصوص باید نوار درزگیر موردنظر را به گونه‌ای روی سطح بپوشانید که لایه عایق فشرده نشود. با فشرده سازی لایه عایق بر سطح برخی از قابلیت‌ها و خواص لایه عایق موردنظر از بین خواهد رفت. برای نصب هر کدام از این محصولات به محیط موردنظر دقت داشته باشید. در صورتی که محل نصب در مجاورت تابش نور خورشید باشد حتما از مدل‌های عایق الاستومری لوله‌ای آلومنیومی استفاده کنید.

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • اجرای عایق الاستومری کاری لوله‌های موتورخانه
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان