Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جدید معاونت توسعه و مدیریت منابع شهرداری نسیم شهر طی برگزاری نشستی با حضور مسئولان شهری، معارفه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، طی حکمی از سوی عباس شوندی شهردار نسیم شهر، اکبر عصمتی به‌عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه و مدیریت منابع شهرداری نسیم شهر منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوندی در رابطه با انتصاب سرپرست جدید معاونت توسعه و مدیریت منابع شهرداری و دلیل این انتخاب، بیان داشت: باتوجه به تخصص و سوابق اجرایی و همچنین به موجب شناخت عصمتی نسبت به شرایط نسیم شهر، وی به عنوان سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انتخاب شد.

وی درپایان با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت سرپرست جدید معاونت توسعه و مدیریت منابع شهرداری در انجام وظایف محوله، از تلاش‌های جلال اقبالی سر=رست سابق این بخش، قدردانی کرد.

برگزاری نشستی در محل دفتر شهردار نسیم شهر با حضور معاونین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، از زحمات جلال اقبالی در طول تصدی این سمت با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد و حکم انتصاب اکبر عصمتی نیز به وی اهدا شد.

*گزارش تصویری:

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا معارفه شد.

«امیرحسین طاهری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار در قالب قرارگاه شهید آوینی به طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری استان خبر داد و اظهار کرد: این اعتبار در حوزه‌های قرآنی، نمایشی، هنرهای تجسمی و کانون‌های مساجد با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی صرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مربوط به این طرح از ۲۰ فروردین هم زمان با سالروز شهادت مرتضی آوینی در گیلان آغاز شده و تا ۲۰ خرداد ادامه پیدا خواهد کرد افزود: مؤسسات و سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی در اجرای برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی نقش آفرین هستند و از ادارت ارشاد شهرستان‌ها انتظار داریم طرح‌های فرهنگی خود را به دبیرخانه این قرارگاه در استان ارائه دهند.

طاهری از برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای در مناطق شرق، غرب و مرکز استان گیلان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: خبرنگاران، فعالان رسانه‌ای و مسؤولان روابط عمومی ادارات و سازمان‌ها می‌توانند در این دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان ضمن تاکید بر نظارت دقیق به آثار نمایشی آستارا، صدور مجوز به این آثار هنری را مشروط به رعایت ضوابط و مقررات فرهنگی و اسلامی ذکر کرد.

موقعیت فرهنگی آستارا با هیچ شهرستانی قابل قیاس نیست

«محمد رضا شهاب زاده» فرماندار آستارا نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان آستارا اظهار کرد: موقعیت فرهنگی این شهرستان با هیچ شهرستانی قابل قیاس نیست زیرا آستارا به جهت موقعیت مرزی به صورت مستقیم در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارد.

شهاب‌زاده افزود: تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری آستارا بعد از گذشت ۲۰ سال از عمر آن، باید در اولویت قرار بگیرد و انتظار داریم‌اعتبارات خوبی برای پیشبرد آن اختصاص یابد تا به دغدغه هنرمندان در این راستا جامه عمل پوشانده شود.

گفتنی است، در این جلسه از زحمات «بهرام خوشحال» قدردانی و «زهرا ناصری» به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معرفی شد.

کد خبر 6085932

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • شش میلیون نفر در انتظار اعزام به عمره مفرده هستند
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی
  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات