Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: طرح علمداران حماسه به فرمان رهبری در روز جانباز در شهرستان کهگیلویه در حال اجرا است. سید کمال الدین دولتخواه افزود: در شهر سوق سرکشی از 3 جانباز هشت سال دوران دفاع مقدس انجام شد که امیدواریم تا روز دوشنبه سر کشی از 9 جانباز دیگر نیز انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولتخواه یادآور شد:بزرگداشت مقام جانبازان و تجلیل از ایثار و از خودگذشتگی آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس از اهداف این طرح است. این سرکشی با حضور امام جمعه شهر سوق،شهردار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه انجام شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

رئیس شورای تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف به مناسبت دهه کرامت در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در نشست ستاد دهه کرامت کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دهه کرامت امسال با ۲۸۵ برنامه مذهبی، فرهنگی، هنری و ورزشی در این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهد شد، افزود: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم‌برخوردار، راه‌اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

وی تصریح کرد: تعامل، همکاری و هم‌افزایی هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای بهینه‌تر برنامه‌های دهه کرامت امسال به‌ویژه جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) ضروری است.

کد خبر 747278

دیگر خبرها

  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند