Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی ایرانسل؛ بنا بر ممیزی‌های انجام شده توسط شرکت پایانه داده‌های نوین، دارنده پروانه خدمات ممیزی در نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات (نما) و تأیید انطباق سیستم مدیریت امنیت اطلاعات پیاده سازی شده، ایرانسل گواهی انطباق در قلمرو «واحد مدیریت حساب مشترکین، شارژینگ و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات» را که به تأیید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران رسیده است، دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بزرگترین اپراتور دیتای کشور، ایرانسل، همواره در حال به‌روزرسانی شبکه خود است تا مشترکان با اطمینان از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوند.

گواهینامه نظام مدیریت امنیت اطلاعات در واحد مدیریت حساب مشترکان، شارژینگ و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مهمترین گواهینامه حوزه امنیت در کشور قلمداد می‌شود که ایرانسل در جریان ارزیابی‌های انجام شده به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه کشور موفق به دریافت آن شده است.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری طی ارزیابی‌های انجام شده بالاترین امتیازهای لازم در حوزه‌های مدیریت منابع انسانی، مدیریت ریسک تجاری، فرایندهای بازبینی امنیتی شبکه و سیستم مدیریت حساب مشترکان که تضمین کننده رعایت بالاترین استانداردهای سیستم امنیت مشترکان است را به دست آورد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است

سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا گفت: طرح صدور گواهینامه یک روزه موتورسواران به صورت آزمایشی از سال گذشته در برخی از استان‌ها آغاز شد و بعد از اتمام طرح آزمایشی و برطرف شدن نواقص اکنون در سراسر کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و مازندران در حال اجرا است و در روز‌های آینده در ۳ استان باقی مانده اجرای می‌شود.

وی افزود: متقاضیان با داشتن شرایط لازم، موتورسیکلت به نام خود یا والدین و حداقل ۱۸ سال سن می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش موتورسیکلت ایرانیان پس از ثبت نام در سامانه و پرداخت هزینه، برای مراحل آزمایش و آزمون نوبت دریافت کنند که تمامی امور به صورت غیر حضوری انجام‌می‌شود.

وی ادامه داد: در روز مراجعه به آموزشگاه، سلامت متقاضی توسط پزشک متخصص کنترل و سپس مهارت سنجی و گواهی مهارت صادر می‌شود سپس فرد اقدام به شرکت در آزمون نظری و عملی می‌کند و به محض قبولی، همان روز پرونده صدور گواهینامه تایید می‌شود.

وی بیان داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۹۴ هزار نفر به سایت مراجعه کرده‌اند و از این تعداد ۲۷۴ هزار نفر در مراحل مختلف فرایند ثبت نام هستند، همچنین ۲۱۹ هزار نفر گواهینامه دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه در تهران است، گفت: در طی چند روز اخیر ۱۰۵ هزار نفر در تهران برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت ثبت نام کرده‌اند.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • همراه پرخرج
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳