Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@10:11:05 GMT

در میلاد امام سجاد (ع)

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۴۶۱۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، مردم خونگرم خطه جنوب غرب امروز را هم در میلاد سید الساجدین امام زین العابدین (ع) با حضور پرشور در مساجد و تکایا به شکرانه اعیاد پربرکت شعبان به جشن و هلهله گذراندند.

آنان همچنین با پخش شربت و شیرینی شادی میلاد ائمه اطهار را با یکدیگر تقسیم کردند.

به همین مناسبت شهر آذین بندی شده و آماده استقبال از میلاد باشکوه منجی عالم بشریت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ها و ساعات بازدید از برج میلاد در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه رمضان

عباس حیدری در تشریح جزئیات برنامه‌های برج میلاد در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به تلاقی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، مجموعه برج میلاد علاوه بر اینکه میزبان مسافران نوروزی پایتخت است، ویژه برنامه‌های گسترده‌ای را برای شهروندان به مناسبت ماه مبارک رمضان درنظر گرفته است که تا پاسی از شب این برنامه‌ها در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی درباره ساعت بازدید از برج میلاد در ایام نوروز ۱۴۰۳ نیز گفت: ساعت بازدید از برج میلاد برای بازدیدکنندگان از ساعت ۱۰ تا ۲۳ است، اما ویژه‌برنامه‌های رمضانی و شاد گروه‌های هنری تا ساعت ۲ بامداد در مجموعه ادامه خواهد داشت تا در ساعات پس از افطار، شهروندان در کنار خانواده‌های خود، لحظات خوش و ماندگاری از نوروز ۱۴۰۳ را طی کنند.

مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه جشنواره نوروز از ۲۸ اسفند تا ۱۰ فروردین ماه و جشنواره رمضانی تا پایان ماه مبارک رمضان یعنی ۲۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، گفت: فضاسازی‌های محوطه برج میلاد متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شده است. همچنین نمایشگاه آداب و رسوم ایرانی و نمایش صنایع دستی و سوغات شهر‌های ایران تا پایان ماه مبارک رمضان در آبراه شرقی و غربی، محوطه برج میلاد برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان علاوه بر آشنایی با آداب و رسوم شهر‌های مختلف ایران، می‌توانند از این غرفه‌ها، سوغات و صنایع دستی هر شهری را تهیه کنند.

حیدری با بیان اینکه کنسرت‌های نوروزی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران تا هشتم فروردین ماه نیز ادامه دارد، گفت: در ایام نوروز پنج کنسرت در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود که طرفداران بهنام بانی، آرون افشار، احسان یاسین، سهراب پاکزاد و آرش و مسیح عدل پرور در این ایام می‌توانند به کنسرت‌های این افراد در برج میلاد بیایند.

وی ادامه داد: سوم فروردین کنسرت بهنام بانی، چهارم فروردین آرون افشار، پنجم و ششم فروردین احسان یاسین، هفتم فروردین سهراب پاکزاد و هشتم فروردین آرش و مسیح عدل پرور در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران کنسرت خواهند داشت.

به گفته مدیرعامل برج میلاد، این جشنواره به روال سال‌های گذشته محفلی خانوادگی است که برای همه گروه‌های سنی، برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده که از جمله آن می‌وان به راه‌اندازی غرفه بازی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

حیدری با اشاره به همزمانی ایام نوروز و ماه پربرکت رمضان گفت: ما در شرایطی به استقبال نوروز می‌رویم که ماه پر فیض رمضان آغاز شده است و بر این اساس چایخانه برای پذیرایی از روزه داران در قالب افطاری ساده برای بازدیدکنندگان در محوطه برج برپا می‌شود.

حیدری با بیان اینکه جشنواره رمضانی برج میلاد تا ساعت ۲ بامداد میزبان شهروندان و علاقه‌مندان است، تصریح کرد: برپایی استیج‌های هنری و شاد، جنگ‌های نوروزی کودک در محوطه، حضور تن پوش‌های عروسکی از دیگر برنامه‌های مجموعه برج میلاد است.

به‌گفته مدیرعامل برج میلاد، جشنواره رمضانی برج میلاد در شب‌های قدر در تاریخ‌های ۱۰،۱۲ و ۱۴ فروردین تا ساعت ۱۷ میزبان شهروندان است. همچنین این مجموعه در روز ۱۳ فروردین ماه که مصادف با شهادت حضرت علی (ع) است، تعطیل خواهد بود.

tags # تهران ، نوروز ، ماه رمضان سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • بازگشت سجاد ستاری به لیگ جهانی موی تای
  • اولین جلسه میلاد تقوی با سرمربی تیم ملی والیبال ایران
  • برنامه‌ها و ساعات بازدید از برج میلاد در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه رمضان
  • شهر اسپانیایی؛ زادگاه رمضان در اروپا
  • بازگشت ستاره پرسپولیس به ترکیب قوی سپید
  • فعالیت سال ۱۴۰۲کمپانی تئاتر جوانان ایران به سرپرستی سجاد افشاریان
  • از افطار تا سحر در تهران کجاها برویم؟
  • سجاد افشاریان در تدارک اجرای چند تئاتر
  • شرکت ۹ هزار نفر در کارگاه‌های پیش از ازدواج در همدان
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج