Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابرت پیرس از مربی سابقش در آرسنال تمجید کرده است.

طرفداری- رابرت پیرس، ستاره باشگاه آرسنال در سال های 2000 تا 2006، معتقد است که آرسن ونگر آخرین مربی بود که توانست مدت زیادی را در باشگاهش بگذارند.

به گزارش skysport پیرس درباره حضور طولانی ونگر در باشگاه آرسنال گفت:

ما در حال حاضر در دوره فوتبال مدرن هستیم بنابراین فکر می کنم ونگر آخرین مربی بود که می توانست چنین کاری را انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بعضی اوقات ونگر را آخرین دایناسور خطاب می کنم. برای همین است که برای او و برای فوتبال ناراحت هستم. او شخص بزرگی است. 

 

 

این موضوع خیلی مهم است که از ونگر برای همه چیز تشکر کنیم. مخصوصا که او دست آورد های زیادی برای باشگاه آرسنال داشت و جام های زیادی برای این تیم کسب کرد. او رکورد فوق العاده ای داشت، مخصوصا زمانی که در فصل 2003-2004 بدون شکست قهرمان لیگ شد. من زمان زیادی را با ونگر کار کردم و به این موضوع افتخار می کنم. ونگر من را زمانی که در مارسی بودم خرید و در 6 فصلی که در آرسنال بازی کردم، چیز های زیادی از او یاد گرفتم. مهمترین جنبه کار کردن با ونگر این بود که با هم جام های زیادی گرفتیم.

آرسن ونگر اکثر اوقات با رهبری کردن تیمی که بدون شکست قهرمان لیگ شد، شناخته می شود و رابرت عضوی از آن تیم قهرمان بود. 

 

شکست این رکورد بسیار دشوار خواهد بود. بردن لیگ جزیره دشوار است زیرا که شما باید با منچسترسیتی، منچستر یونایتد، چلسی، لیورپول و تاتنهام رقابت کنید. وقتی که بدون شکست جام را ببرید، یک اتفاق باورنکردنی را رقم زدید. من لحظات فوق العاده ای با آرسنال و البته معلمم آرسن ونگر داشتم.

البته آرسنالی ها هنوز برای رسیدن به جام نقره ای لیگ اروپا تلاش می کنند. آنها در پنجشنبه در اولین بازی مرحله نیمه نهایی مقابل اتلتیکو مادرید قرار خواهند گرفت و پیرس انتظار دارد بازیکنان آرسنال یک خداحافظی ایده آل را برای مربیشان رقم بزنند.

ونگر 22 فصل در آرسنال بود و امیدوارم که بازیکنان بخواهند که برای باشگاه و برای ونگر بجنگند. این خیلی مهم است که برای ونگر و برای کار سرسختانه او بجنگند. من گاهی اوقات با بازیکنان تمرین می کنم و همه آنها را می شناسم و می دانم که آنها این را در سر دارند که برای رئیس بجنگند و در پایان فصل جام را بالای سر ببرند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل بن وایت به چلسی (آرسنال ۲-۰ چلسی)

گل بن وایت به چلسی را مشاهده می کنید.

دانلود (2.9MB)

دیگر خبرها

  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • واسه نونه... واسه نونه!
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • گل دوم بن وایت به چلسی (آرسنال ۵-۰ چلسی)
  • گل دوم کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۴-۰ چلسی)
  • گل کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۳-۰ چلسی)
  • گل بن وایت به چلسی (آرسنال ۲-۰ چلسی)
  • تحلیلگر سابق سی آی ای: من تحت تاثیر حمله موشکی ایران قرار گرفتم
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی