Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  سرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب کشور در چهارمین جشنواره سرباز جوان آذربایجانشرقی با تبریک اعیاد شعبانیه از سربازان وظیفه که بخش اعظم نیروی انسانی نیروهای نظامی و انتظامی را در بردارند را تکریم کرد.

وی دوران‌ سربازی را خاطره سازترین و خاطره انگیزترین دوران زندگی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در راستای مقابله با جنگ نرم، سربازان جان برکف امام زمان(عج) نیز همواره آماده مقابله با ستیزه‌جویان و دشمنان هستند.

مهدوی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار، نیز در این مراسم اجرای این جشنواره را بسیار خوب ارزیابی کرد و از عوامل اجرایی و اداره ورزش و جوانان استان به جهت برگزاری مناسب این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

مهدوی همچنین بر لزوم آموزش‌های مختلف شغلی و اجتماعی برای سربازان را در کنار آموزشهای نظامی تاکید کرد تا این آموزشها زمینه خوبی برای اشتغال جوانان بعد از این دوران مقدس باشد.

در ادامه، تقی‌زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گزارشی از عملکرد این معاونت در راستای ساماندهی امور جوانان علی الخصوص برنامه های انجام شده برای سربازان وظیفه ارائه کرد.

گفتنی است‌؛ چهارمین جشنواره سرباز جوان به مناسبت میلاد مسعود حضرت علی اکبر(ع) روز یکشنبه (دوم اردیبهشت) در قرارگاه پدافند هوایی شمال‌غرب کشور برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

 چهارمین جشنواره سرباز جوان آذربایجان شرقی برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، چهارمین جشنواره گل و گلاب همزمان با فصل گلاب‌گیری کاشان در گذر گردشگری بوستان آب و آتش آغاز شد.

روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اعلام کرد: این جشنواره تا ۲۵ خرداد هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در گذر گردشگری این منطقه همراه با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

نمایش عروسک‌های غول‌پیکر و تن‌پوش‌های گل، آیین گل غلتان نوزادان، عرقی گیری گلاب، دارچین و هل، همچنین گریم کودک از جمله برنامه‌های چهارمین جشنواره گلابگیری در بوستان آب و آتش است.

محصولات بدست آمده در این جشنواره از جمله گلاب، عرق هل و دارچین به صورت مستقیم عرضه و به فروش می‌رسد. علاقمندان برای حضور در چهارمین جشنواره گل و گلاب گذر گردشگری می‌توانند به بزرگراه حقانی (شرق به غرب)، خیابان شهیدی، بوستان آب و آتش مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی