Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:57:08 GMT

آرسنال 4 - 1 وستهام؛ تقدیم به ونگر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۵۰۴۴

آرسنال 4 - 1 وستهام؛ تقدیم به ونگر

آرسنال موفق شد در خانه 1-4 وستهام را مغلوب کند.


به گزارش "ورزش سه"، در اولین دیدار بعد از اعلام خداحافظی ونگر در پایان فصل، آرسنال نمایش بسیار خوبی داشت و با 4 گل وستهام را بدرقه کرد. اولین فرصت بازی در دقیقه 9 برای آرسنال ایجاد شد اما ضربه سر کوشیلنی روی ارسال ژاکا با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در ادامه باز هم این آرسنال بود که بر جریان بازی مسلط شد و در دقیقه 25 می توانست ری ضربه ولبک به گل برسد اما شوت این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دقایقی بعد هکتور بیرین با نفوذی دیدنی و ارسال بلند، ولبک را صاحب موقعیت کرد اما باز هم ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 

 

در نیمه دوم توپچی ها باز هم بازی را هجومی آغاز کردند و این بار روی ارسال ژاکا و ضربه دیدنی و زمینی مونرئال از درون محوطه به گل اول دست یافتند.

 

دقایقی بعد آرسنال بخت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما در 2 صحنه متوالی ضربات ژاکا و لاکازت توسط مدافعان دفع شد.

 

اما در دقیبقه 65 وستهام به گل تساوی دست یافت. پاس آرناتوویچ در گوشه محوطه به لانزینی رسید تا او با یک ضربه محکم و دقیق زننده گل تساوی لقب گیرد.

 

 

در ادامه آرسنال برای جبران سراپا حمله شد اما تا دقایقی موقعیت چندانی نساخت. در دقیقه 80 ولبک با ضربه محکم خود از درون محوطه در آستانه گلزنی بود اما جو هارت با یک مهار فوق العاده دروازه وستهام را نجات داد.

 

اما در دقیقه 83 آرسنال به گل رسید. ارسال رمزی از سمت چپ مستقیما و بدون برخورد با کسی روی اشتباه هارت گل دوم را به ثمر رساند.

 

3 دقیقه این بار لاکازت در گوشه محوطه صاحب توپ شد و با یک ضربه محکم از زاویه ای تقریبا بسته گل سوم را نیز به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 90 لاکازت موفق شد با یک ضربه دقیق از درون محوطه گل چهارم را نیز به ثمر برساند تا آرسنال با برتری 1-4 از سد وستهام عبور کند.

آرسنال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وولورهمپتون ۰ - ۲ آرسنال/ توپچی‌ها به رقابت بر سر قهرمانی ادامه می‌دهند + فیلم

آرسنال در دیداری از هفته سی‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل ولورهمپتون به برتری رسید.

لئاندرو تروسار در آخرین دقیقه از نیمه اول روی پاس گابریل ژسوس دروازه ولورهمپتون را باز کرد و همین گل برای پیروزی اقتصادی تیم میکل آرتتا کافی بود اما مارتین اودگارد در دقیقه ۹۵ گل دوم را هم به ثمر رساند تا بیست‌وسومین پیروزی فصل آرسنال تثبیت شود. 

با کلین‌شیت برابر ولورهمپتون، برای اولین‌بار در تاریخ آرسنال، آن‌ها ‌در ۶ بازی متوالی خارج از خانه، گلی در لیگ برتر دریافت نکردند! (۵۴۱ دقیقه بدون گل خورده!) در حالی که تعداد کلین‌شیت‌های هیچ دروازه‌بان دیگری در لیگ برتر دو رقمی نشده، داوید رایا ۱۳ بار دروازه خود را بسته نگه داشته است.

شاگردان میکل آرتتا با کسب این پیروزی مهم در خانه وولورهمپتون با یک بازی و یک امتیاز بیشتر نسبت به منچسترسیتی به صدر جدول لیگ برتر رسیدند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • لیورپول برد و در کورس قهرمانی باقی ماند
  • پیروزی ذوب آهن در اصفهان/ رستگاری در ثانیه‌های آخر
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • خاطره زیدان زنده شد: کنترل شوت 75 متری! (عکس)‏
  • وولورهمپتون ۰ - ۲ آرسنال/ توپچی‌ها به رقابت بر سر قهرمانی ادامه می‌دهند + فیلم
  • دستاورد بزرگ شگفتی‌ساز لالیگا: سهمیه اروپایی
  • ولوز ۰-۲ آرسنال: پیروزی باارزش بعد از هفته کابوس‌وار