Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند رسانه‌ای > فیلم - ویدئویی ببینید از لحظات احساسی اندرس اینیستا که دیشب در فینال کوپا دل‌ری رقم خورد. این آخرین حضور آندرس اینیستا در فینال کوپا دل ری با لباس بارسلونا است و او در پایان فصل این تیم را به مقصد لیگ چین ترک خواهد کرد. گفتنی است این بازی با برتری پنج بر صفر یاران اینیستا به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Your browser doesn't support video. Please upgrade your browser to see the example.

 

Video/Audio Link

 

 

 

61262

 

دانلود کلید واژه‌ها : بارسلونا - فوتبال - فوتبال اروپا -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارسلونا فوتبال فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم

برنده هشت توپ طلا می‌گوید در سطح ورزش به همه چیز رسیده است و دیگر رؤیای خاصی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که در دوران حرفه‌ای پربارش به عناوین تیمی و انفرادی زیادی از جمله قهرمانی در جام جهانی، کوپا آمه‌ریکا و لیگ قهرمانان اروپا گرفته تا توپ طلا و جایزه THE BEST فیفا دست یافته است، در گفت‌وگو با برنامه «بیگ تایم» از شبکه تلویزیونی «ام‌بی‌سی» عربستان، در پاسخ به این پرسش که «رؤیایت برای آینده چیست؟»، گفت: من دیگر رؤیای خاصی در سطح ورزشی ندارم. من خوش‌شانس بوده‌ام که در دوران حرفه‌ای‌ام به همه چیز رسیده‌ام.

وی در پاسخ به این پرسش که «ورزش مورد علاقه‌ات بعد از فوتبال چیست؟»، اظهار داشت: تنیس، پدل، بسکتبال و فوتبال آمریکایی. من چیزهای زیادی از فوتبال آمریکایی یاد گرفته‌ام و حالا درک بهتری از آن دارم و از دیدن بازی‌های فوتبال آمریکایی لذت می‌برم.

فوق‌ستاره آرژانتینی اینترمیامی درباره دوران کودکی‌اش هم خاطر نشان کرد: من دوران کودکی زیبایی داشتم، حتی زمانی که با دوستانم در روساریو بودم. این دوران خوب تا زمانی که مجبور به ترک اسپانیا شوم که بسیار سخت بود، ادامه داشت اما حقیقت این است که بارسلونا همیشه با من خوب رفتار ‌کرد.

اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است

برنده هشت توپ طلا درباره جدایی‌اش از بارسلونا در سال 2021 هم گفت: فکر می‌کردم در بارسلونا می‌مانم. من برای ساخت مجدد زندگی‌ام و جابه‌جایی خانواده‌ام از یک مکان به مکانی دیگر آماده نبودم.

مسی 36 ساله در مواجهه با این پرسش که «مهمترین لحظه در جام جهانی 2022 قطر برای تو کدام لحظه بوده است؟»، اظهار داشت: لحظه‌ای که بازی فینال را بردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • زمان بازگشت بارسلونا به نوکمپ و تأیید محرومیت ژاوی
  • مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم
  • چرا لباس تیم ملی آلمان این قدر جنجالی شد؟
  • لحظاتی از حضور صد هزار نفری مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • مسی زمان ‌خداحافظی خود را اعلام کرد
  • قهرمانی بارسلونا در کوپادِاسپانیا در فینال جنجالی و دراماتیک‌