Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مجله همگردی»
2024-04-19@03:43:11 GMT

10 کافه بازی تهران که میشه حسابی خوش گذروند!!

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۵۱۶۸

تا حالا به بازی کردن در کافه فکر کرده اید؟ ترجیح می دهید زمانتان را در کافه چطور بگذرانید؟  صحبت با دوستان یا خواندن کتاب و مجله؟ شاید هم شما از آن دسته افرادی هستید که کافه را برای خلوت و تنهایی انتخاب می کنید؟ اگر طرفدار هیجان و بازی های دسته جمعی هستید با همگردی همراه شوید تا با این دست از کافه های تهران که این امکان را به شما می دهند آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر هم تنها به کافه می روید این مطلب را رها نکنید چرا که احتمالا هوس می کنید همبازیتان را از بین مشتری های کافه بازی انتخاب کنید.

کافه بازی برد

کافه بازی برد مهمترین کافه با محور بازی های رومیزی و بردگیم هست. طراحی میزهای این کافه به صورتی است که فضای لازم برای هر بازی رو در اختیار شما می گذارد. بازی ها در 4 دسته و با توجه به زمانی که می خواهید بازی کنید طبقه بندی شده اند. بیشترشان بازی های خارجی هستند که قیمت بالایی دارند و خرید آن برای همه به صرفه نیست. به همین دلیل کافه برد که یکی از بهترین کافه های تهران است، آنها را تهیه کرده تا همه بتوانند تجربه این بازی های گران را داشته باشند. همین طور اعضای کافه برد به دلیل علاقه ای که به بازی رومیزی دارند دست به طراحی بازی های ابتکاری و ایرانی زده اند که در نوع خود جالب است.
آدرس: هفت تیر، بهار شیراز، سلیمان خاطر(لاین چپ)، کوچه گلزار، پلاک6
شماره تلفن: 88865370

کافه بازی گیک

کافه بازی گیک انواع و اقسام بازیای مختلف رو دارن که سر صبر و حوصله هر کدومو که بخواین آموزش و توضیح میدن و اگه هم دوسش نداشتین سه سوت عوضش می کنن و یکی دیگه. کلی خوردنی و نوشیدنی خوشمزه دارن که بعضیاش تو بقیه کافه های تهران هم هست، ولی یه سریاش مال خودشونه و یک چیزای عجیب غریب و خوشمزه ایه که اون دسته شکموی مارو همم راضی کرده و دیگه غری نمیزنن! خیلی خیلی خوش اخلاق و مهربون و با حوصله ان و انقد مودب و باحالن که احساس رفاقت میکنی باهاشون. انقد رنگ وارنگ و شاد و زنده و باحال محیطشون که آدم اخمو و کسلم میره توش، ناخودآگاه سر ذوق میاد و شنگول میشه قشنگ. یه مساله بسیار مهمی که دارن اینه که تلویزیون و اینترنت ندارن اونجا و بازیا انقدر مهیج و جذابن که همش در حال تعامل و بگو و بخند و کل کل با همین که به معنای واقعی کل تایم، گروهی میگذره و همه با هم درگیرن و دیگه کسی فرصت سر تو گوشی کردنم نداره! خوبیش اینه هیچکدومشونم اجباری نیست و اگه دوست داشتی فقط بازی میکنی، اگه دوست داشتی فقط چیز میز میخوری یا اگه دوست داشتی هر دوش. ولی اگه بازی کنین، آخرش یه چیزی به عنوان یادگاری بهتون میدن که کلی سر ذوقتون میاره و کیف میکنین حسابی.
آدرس: تهران، خیابان کریمخان، خیابان سنائی، کوچه سوم، پلاک 4
شماره تلفن: 88300805- 88311451

کافه دیاموند

در منو کافه دیاموند جمله ای وجود دارد با این عنوان: همبازی برای فوتبال دستی موجود است. احتمالا برای همه عجیب است که خود را درحال بازی کردن فوتبال دستی در یک کافه تصور کنند. اما همانطور که در اینجا هم گفته شد کافه بازی دیاموند فضایی متغیر و چند طبقه دارد. می توانید متناسب با احوالتان هر جا که دوست دارید بنشینید. میز فوتبال دستی هم در حیاط قرار دارد و چهار نفر می توانند با آن بازی کنند. علاوه بر فوتبال دستی، بازی های فکری و رومیزی هم از بازی های دیگر کافه دیاموندِ که یکی از بهترین کافه های تهران هست.
آدرس: خیابان استاد نجات اللهی (ویلا)، خیابان فلاح پور، شماره 33
شماره تلفن: 88890196

کافه پارادیزو

پارادیزو از کافه هایی است که هرروز محبوبیتش در بین کافه های تهران بیشتر می شود. در طراحی این کافه بازی از المان های سبک راک استفاده شده است. مبل های قرمز، دیوارهای قرمز و مشکی، موسیقی هایی که پخش می شود و گیتار الکترونیکی هایی که بر دیوار نصب شده همه و همه فضایی خاص را برایتان ایجاد کرده که مشابه آن را در کافه بازی های دیگر نمی بینید. حالا در فضایی که موسیقی راک پخش می شود و خوراکی های هیجان انگیزی مثل سیب زمینی سورئال و برگر امریکایی سرو می شود هیجان بازی و مسابقه هم بیشتر از فضاهای دیگر خواهد بود. یادتان باشد همیشه قبل از رفتن به کافه پارادیزو میز را رزرو کنید.
آدرس: خیابان مطهری، خیابان مهرداد، پلاک 12
شماره تلفن: 88848022

کافه ایوان

کافه ایوان در قلب قدیمی ترین محله تهران یعنی لاله زار قرار دارد .کافه ای در فضای باز و مشرف به عمارت قدیمی مشیرالدوله. در کافه ایوان انواع بازی های رومیزی از جمله شطرنج قرار دارد. با اینکه که بازی های فکری گاهی زمان زیادی طول می کشند و ذهن را درگیر می کنند اما فضای کافه ایوان و اکسیژنی که در همه جای آن جریان دارد شما را متوجه مرور زمان نخواهد کرد.
آدرس: خیابان لاله زار، بالاتر از جمهوری، تقاطع منوچهری، کوچه پیرنیا 2 ، پاساژ مرجان
شماره تلفن: 33532270

کافه زهیر

یک کافه تازه تاسیس در خیابان سمیه که از طریق مترو طالقانی و دروازه دولت به راحتی می توانید به آن برسید. زهیر کاف های با سقف بلند و در دو طبقه است. یک میز اجتماعی در طبقه همکف آن قرار دارد که برای یک کافه در مرکز شهر ویژگی مثبتی محسوب می شود. چرا که میز اجتماعی در مرکز شهر قشرهای مختلفی از آدمها را دور خود جمع می کند و اگر تنها باشید احتمالا بتوانید همبازی خود را از بین این آدم ها پیدا کنید. در زهیر برنامه های فرهنگی هم جریان دارد که در پیشنهادهای بعدی آن را به تفصیل توضیح خواهیم داد.
آدرس: خیابان سمیه، بین مفتح و موسوی پلاک 164
شماره تلفن: 88828590

کافه کهن

کافه کهن یکی از کافه های دوست داشتنی در میدان هفت تیر است. میدان هفت تیر که خیلی از ما معمولا بعدازظهر ها برای برگشتن به خانه از آن عبور می کنیم. چه بهتر که کافه ای با فضای سبز و دلگرم کننده اش پذیرای خستگی عصرگاهی مان باشد و چه بهتر که با دوست یا همکارمان به آنجا برویم تا دورهم بازی کرده باشم و استرس های کار و درس را به فراموشی بسپاریم.
آدرس: میدان هفت تیر - ضلع شرقی میدان- کوچه بهارمستیان پلاک 84
شماره تلفن: 88592771 - 88592772

 کافه لیوینگ روم

لیوینگ روم  در مرکز خرید بامیک زعفرانیه یک کافه محبوب با طراحی لوکس است. مبل سرتاسری که در کنار پنجره قرار دارد طرفداران زیادی را به سمت خود می کشاند. خصوصا برای صرف صبحانه که با نور خورشید همراه است. در لیوینگ روم می توانید وافل سفارش دهید و بازی جنگا را هم انجام دهید. اما حواستان باشد وافل را با بازی جنگا اشتباه نگیرید. جنگا یک برج است که از قطعه های چوبی تشکیل شده و بازی آن به این صورت است که هر کس با برداشتن یک قطعه باید مواظب باشد تا برج فرو نریزد. وافل های لیوینگ روم هم مثل برج جنگا تزیین شده. اما اگر فرو بریزد کسی بازنده نیست. بهتر است بگوییم همین که وافل لیوینگ روم را سفارش می دهید برنده اید. چه برجی فرو بریزد یا نریزد.
آدرس: زعفرانیه، بالاتر از سه راه آصف، ابتدای خیابان طاهری، مجتمع تجاری بامیک، طبقه اول
 شماره تلفن: 22410877

کافه بلوز

کافه بلوز پاتوقی برای موتورسواران و راک بازها است. کافه ای در خیابان ویلا که همیشه جلو آن تعدادی موتورسیکلت کروز و هارلی پارک است. در کافه بلوز مسابقات تخته نرد برگزار می شود. به این صورت که شرکت کننده ها دو به دو با هم مسابقه می دهند و به ترتیب بازندها حذف می شوند. جایزه نفر اول هم یک تخته نرد است. پس اگر همیشه با دوستانتان کل کل تخته نرد دارید بهتر است با آنها در این مسابقه شرکت کنید و برای هم کری بخوانید.
آدرس: خیابان کریم خان، خ ویلا،تقاطع ورشو، خ شاداب، روبروی هتل قدس.
 شماره تلفن: 88853287

کافه ب لین 

در فاصله چندقدمی پارک هنرمندان کافه کوچکی قرار دارد که شما را شگفت زده می کند. ورودی این کافه با چند پله ای که به سمت پایین می خورد، در قهوهای رنگ، نرده های سبز رنگ و آجرهایی به سبک انگلیسی شما را وارد رویا می کند. بعد از ورود اما شگفت زده تر خواهید شد چرا که فضایی  با کفپوش چوبی، صندلیهای چوبی و مبل چرمی قهوهای رنگ در نزدیکی شومینه انتظارتان را میکشد. برای بازی اما پیشنهاد ما نشستن روی همان مبل قهوهای کنار شومینه است، درحالی که فنجان قهوهای در دست گرفته و به این فکر میکنید حرکت بعدیتان چه باشد.
آدرس: خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهر، پایینتر از پارک هنرمندان، کوچه دهقانی، پلاک 4
 شماره تلفن: 86072385

منبع: مجله همگردی

کلیدواژه: تور اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دنیا به ‌صرف قهوه!

  این روزها کافه برای بسیاری از افراد فقط یک مکان عمومی نیست، بلکه یک سبک زندگی به شمار می‌آید؛ برای برخی دیگر تنها تفریح و دلخوشی زندگی آنان است و برای برخی دیگر، فقط جایی برای نوشیدن یک قهوه به ‌قصد استراحت. خیلی‌ها هم هستند که کافه‌گردی به مذاق‌شان خوش نمی‌آید و به گرفتن یک قهوه‌‌ بیرون‌بر بسنده می‌کنند. در میان انبوهی از کافه‌ها در سرتاسر جهان، به معرفی کافه‌هایی ویژه می‌پردازیم که شنیدن اسم برخی از آنها هم ممکن است تعجب‌آور باشد. 

با نوشته خود این کافه را دکور کنید!
شاید ویتنام را به دلایل زیادی مثل جنگ بشناسید‌ اما یکی از بزرگ‌ترین آنها قطعا قهوه است. این قهوه در جهان بسیار محبوب است به‌طوری‌که توصیه می‌شود در صورت سفر به ویتنام، حتما نوشیدن قهوه را در فهرست کارهای خود داشته باشید. در نتیجه محبوبیت بالای قهوه آن، کافه‌های خاص زیادی را می‌توان در شهرهای بزرگ ویتنام پیدا کرد. در هانوی، پایتخت ویتنام نیز کافه‌های بسیار خوبی وجود دارد که در بالای این لیست نام کافه یادداشت به چشم می‌خورد. در این کافه قهوه با کیفیتی سرو می‌شود و از نظر مسافران دراین‌خصوص از دیگر کافه‌ها متمایز است. مهم‌ترین ویژگی خاص این کافه مانند اسمش یادداشت‌هایی است که به چشم می‌خورد، به‌طوری‌که دیوارها، میزها، صندلی‌ها و حتی سقف پوشیده شده از کاغذهای رنگی کوچک یادداشت است. این کاغذهای یادداشت توسط تمام مشتریانی نوشته شده است که در این کافه وقت گذرانده‌اند. همچنین به مشتریان جدید کاغذ رنگی و خودکار داده می‌شود تا به یادگار متنی بنویسند. در واقع هر یادداشت با قلم و ذهنیت یک مشتری متفاوت نوشته شده و دیدن این تفاوت‌ها در کنار هم، تصویر رنگارنگ زیبایی می‌سازد که مثالی از جهانی است که در آن مشغول زندگی هستیم!

کافه یا قبرستان؟
زمانی که آقای کوتی،مالک این کافه، زمینی را در هند به‌قصد افتتاح کافه جدید خود خرید، نمی‌دانست که این زمین در قدیم قبرستان بوده است. او در نهایت از روشی عجیب با این چالش کنار آمد. آقای کوتی به‌جای سنگ‌فرش‌کردن قبرها و ازبین‌بردن قبرستان، تصمیم گرفت تا آنها را به عضوی از نمای کافه خود تبدیل کند. او دور قبرها را نرده کشید تا بازدیدکنندگان پای خود را روی آنها نگذارند و در کنار آنها به معاشرت و صرف نوشیدنی و غذا بپردازند. شاید این نامعمول‌ترین ویژگی یک کافه در میان کافه‌های خاص دنیا باشد. هرچند او معتقد است این ایده نه‌فقط بی‌احترامی به مشتریان تلقی نمی‌شود، بلکه بودن در کنار آن قبرها باعث خوش‌شانسی مشتریان می‌شود. او به همین دلیل اسم کافه‌رستوران خود را شانس نو گذاشته است.شاید به نظرتان عجیب برسد؛ ولی باید گفت که این عامل حداقل باعث خوش‌شانسی خود آقای کوتی بوده است.کسب‌وکار اودریک دهه گذشته بسیار پیشرفت کرده و همواره میزبان توریست‌ها ازسراسر دنیا بوده است.هیچ‌کس نمی‌داند آن قبرهای خوش‌یمن به چه کسی تعلق دارد‌ اما بیشتر معتقدند که آن قبرستان متعلق به پیروان مسلمان یک قدیس صوفی قرن شانزدهم است. البته نمی‌توان تنها عامل موفقیت آقای کوتی را آن قبرستان دانست.این کافه‌رستوران به‌دلیل منوی محبوبی هم که دارد به پاتوق محلی ساکنان آن منطقه تبدیل شده است. 

دیگر خبرها

  • سیاره‌ای به نام کافه
  • دور دنیا به ‌صرف قهوه!
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • دستگیری اراذل و اوباش «بی‌ام‌و سوار خیابان اندرزگو تهران»
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • فیلم/ دستگیری اراذل و اوباش بی‌ام‌و سوارِ خیابان اندرزگو تهران
  • درباره انسان‌های بی‌مثال معاصر
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ آدرس سایت www.azmoon.org
  • 10 تا از بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی شیراز را بشناسید!