Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل ایران خودرو گفت: از زمان مدیریت در پارس خودرو در سال ۱۳۸۳ یک دستگاه خودروی ماکسیما برای استفاده شخصی خریدم که هنوز هم آن را دارم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل ایران خودرو در نشست "خودروسازی زیر ذره بین" در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف، درباره خودروی شخصی خودش گفت: از زمان مدیریت در پارس خودرو در سال ۱۳۸۳ یک دستگاه خودروی ماکسیما برای استفاده شخصی خریدم که هنوز هم آن را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل ایران خودرو افزود: سابقاً خودروی اداری که با آن به ماموریت کاری می‌رفتم پژو پارس بود، اما اخیرا دنا پلاس در نظر گرفته شده است. برای مسافرت‌های بین شهری اداری نیز از سوزوکی گرند ویتارای شرکت ایران خودرو استفاده می‌کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت