Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: افرادی که محصولات ضد فرهنگی و غیراخلاقی در جامعه توزیع می‌کنند در واقع عامل پیشبرد اهداف شوم دشمن شده و ندانسته آب بر آسیاب دشمنان قسم خورده کشور می‌ریزند.

وی، نظارت مستمر از واحد‌های صنفی را از اهم وظایف نیروی انتظامی و نهاد‌های فرهنگی اجتماعی مسوول دانست و تصریح کرد: پلیس با ناقضان امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری به قدرت بالای تخریب این قبیل محصولات ضدفرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: نشر افکار و رفتار غیراخلاقی در بین جوانان جامعه، یکی از اهداف محرز جنگ نرم است.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اجرای مستمر طرح مبارزه با توزیع کنندگان محصولات ضد فرهنگی در سطح شهرستانت زاهدان، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از سوی افراد و یا فروشگاه‌های محصولات فرهنگی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سردار قنبری با بیان اینکه واحد‌های صنفی عرضه کنده محصولات غیرمجاز اخطار دریافت می‌کنند و قطعا در صورت اصرار بر ادامه تخلف، این واحد‌ها پلمپ خواهند شد، ادامه داد: امیدواریم با هماهنگی خوب مسئولان مربوطه با متخلفان برخورد جدی شود تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.

رئیس پلیس استان با تأکید بر ادامه روند اجرایی رفع نواقص صنوف افزود: به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات برخی هنجارشکنان، اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری اتاق اصناف با فعال کردن واحد گشتی محسوس به صورت تعاملی روزانه از همه محل‌های کسب بازدید به عمل می‌آورند.

پلیس استان با مزاحمت‌های خیابانی برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت و انضباط اجتماعی در استان آغاز شده است که در این مرحله ضمن برخورد با مزاحمت‌ها و سد معبر، نقاط آلوده نیز پاکسازی می‌شود.

وی افزود: در این مرحله کلیه اماکن عمومی، تفریح گاهها، پارک ها، قهوه خانه‌ها و سایر اماکن پرتردد مورد کنترل و پوشش انتظامی قرار گرفته و محل‌هایی که به عنوان نقاط آلوده و جرم خیز و یا پاتوق افراد مزاحم مطرح هستند، پاکسازی می‌شوند.

قنبری تصریح کرد: ماموران در اجرای این طرح علاوه بر برخورد قاطع با مزاحمان خیابانی و توزیع‌کنندگان موادمخدر و محصولات ضد فرهنگی با موتورسوارانی که در حریم پیاده رو‌ها تردد می‌کنند و خودرو‌هایی که با سرعت زیاد در حال لایی کشیدن و تردد باشند نیز برخورد و روانه پارکینگ می‌شوند.

سردار محمد قنبری با تاکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح افزایش امنیت و انضباط اجتماعی و از بین بردن بستر‌های وقوع جرم در جامعه است، خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در این خصوص شد.

فرمانده انتظامی استان این طرح‌ها را در راستای طرح‌های پیشگری دانست و گفت: در این طرح‌ها به پیشگیری محله محور توجه داریم و از همکاری و مشارکت شهروندان قانون مدار، افراد متدین و دلسوز در محله‌ها، واحد‌های صنفی، اماکن عمومی و بخش‌های مختلف جامعه به عنوان پلیس یاران امنیت اجتماعی و انتظامی استفاده می‌شود.

به گفته وی، این طرح با همکاری واحد‌های مختلف انتظامی، شامل کلانتری‌ها و پاسگاه ها، پلیس پیشگیری، امنیت اخلاقی، راهور و یگان امداد و پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروزآباد گفت: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان فارس، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار خود (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر نمودند.

سرهنگ جوکار در پایان گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 6093224

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟