Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@12:53:33 GMT

پارس جنوبی 3 - نفت تهران صفر / نفت تهران سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۵۹۱۶

به گزارش ایلنا، در یکی از مهمترین بازیهای هفته بیست و نهم لیگ برتر، تیم های پارس جنوبی و نفت تهران به مصاف هم رفتند که در این دیدار شاگردان مهدی تارتار موفق شدند در یک بازی یکطرفه نفت را 3 بر صفر شکست دهند.

با این نتیجه نفت تهران، پس از سیاه جامگان به عنوان دومین تیم به دسته پایین تر سقوط کرد.

 

داور: وحید کاظمی                کمک ها: بابک داوری و محسن سلطانی 

گل ها: محمد نوری(7)، روح الله سیف اللهی (44) و احسان تائیدی (67)

 

ترکیب پارس جنوبی:

احمد گوهری، محمد طیبی، ایمان سلیمی، فرشاد محمدی‌مهر، شهرام گودرزی، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، روح‌اله سیف‌الهی، علی دشتی، محمد نوری، ابراهیم صالحی

 

ترکیب نفت تهران:

میلاد فراهانی، محسن بنگر، جهانبخش طاهر، فرید محمدی‌زاده، محمد نصرتی، علیرضا عزت‌کرامت، سینا خادم‌پور، علی میرخراط، سید حسین حسینی، عیسی آل‌کثیر و امین منوچهری

 

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پارس جنوبی لیگ برتر فوتبال نفت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از خبرگزاری فرانسه، آسانسور معدن پلاتین راستنبرگ در شمال غربی ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی در حین انتقال کارگران از اعماق زمین به بالا بود که ناگهان از ارتفاع حدود ۲۰۰ متری سقوط کرد.

این اتفاق در پایان شیفت کاری کارگران معدن و زمانی رخ داد که آنها پس از یک روز کاری قصد خروج از معدن و رفتن به خانه‌هایشان را داشتند.

در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که ایجاد اشکال در چرخ‌دنده‌های آسانسور باعث سقوط آن شده است. تا جایی که مکانیزم عملکرد آسانسور معکوس شد و شتاب گرفت و باعث شد بالابر با سرعت زیاد به پایین سقوط کند. آسانسور معدن، آسانسوری بزرگ با ظرفیت ده‌ها نفر است که در زمان حادثه بیش از ۸۰ نفر داخل آن بودند.

به دنبال این حادثه، تیم‌های امدادی وارد عمل شدند و تمامی کارگران مجروح به بیمارستان انتقال یافتند.

نیکو مولر، مدیر عامل شرکت امپالا پلاتینیوم هولدینگ، در بیانیه‌ای گفت: «این تلخ‌ترین اتفاقی بود که در تاریخ شرکت تجربه کردیم. تحقیقات در مورد علت سقوط آسانسور ادامه دارد و تمام عملیات‌های معدن تا اطلاع ثانوی متوقف است.

به گفته وی، برخی از کارگران به شدت مجروح شده‌اند که بیشتر آنها ار ناحیه مچ پا و ساق پا دچار شکستگی شدند. بقیه با خراش‌های جزئی از بیمارستان مرخص شدند.

یوهان ترون، معاون شرکت امپالا گفت: آسانسور تقریبا ۲۰۰ متر سقوط کرد و از ۸۶ کارگری که داخل آن بودند، ۱۱ نفر جان باختند. آفریقای جنوبی عمیق ترین معادن جهان را دارد و بسیاری از آنها آسانسورهایی دارند که می‌توانند بیش از ۱۰۰ نفر را در یک زمان حمل کنند.

در این حادثه سیستم «اضطراری» نتوانست آسانسور را متوقف کند و این مساله اعتراضات زیادی را درباره ایمن نبودن تجهیزات معدن برانگیخته است.

کد خبر 847560 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها آفریقای جنوبی حوادث جهان معدن

دیگر خبرها

  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • مارال ؛ محمد نوری
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند