Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری زابل، هوشنگ ناظری فرماندار زابل در حاشیه نشست هم اندیشی برای برگزاری همایش «دارالولایه سیستان» که در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت:مشکلات منطقه سیستان از جمله معضلات ناشی از خشکسالی که به دلایل اقلیمی و غیراقلیمی پدید آمده و در پی آن بیکاری و کاهش درآمد مردم را به همراه داشته است، با نگاه احساسی و هیاهو‌های بی مورد حل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان زابل توسعه و برون رفت سیستان از مشکلات را در سایه استفاده از خرد جمعی همه افرادی که دل در گرو عمران و آبادانی آن دارند و همچنین بکارگیری اندیشه‌های توسعه محور، اقدامات کارشناسی و دانش بنیان و نیز بهره مندی از تمامی منابع وظرفیت‌های موجود مبتنی بر اعتدال، عدالت و عقلانیت بر شمرد.

ناظری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان همایش ملی «دارالولایه سیستان»، برگزاری چنین همایش‌هایی را مهم دانست و ابراز امیدواری کرد اهداف مورد نظر این همایش تحقق یابد.

انتهای پیام/ع

برگزاری همایش «دارالولایه سیستان» که در دانشگاه سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری زابل مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان