Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@14:30:59 GMT

سارقان اینترنتی در شهرستان ابهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۶۴۵۶

سارقان اینترنتی در شهرستان ابهر دستگیر شدند

زنجان –فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری سارقان اینترنتی و شبکه های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر  به نقل از نیروی انتظامی استان زنجان سرهنگ داوود مرسلی افزود: در شبکه های اینترنتی اشخاص نامعلومی با راه اندازی کانالی تحت عنوان های مختلف در شبکه های اجتماعی میزان ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از حساب کاربران سرقت و برداشت غیر مجاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مرسلی ادامه داد: نظر به رصد و شناسایی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان ابهر موضوع در دستور کار کارشناسان این فرماندهی قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی  و طی تحقیقات میدانی صورت گرفته متهمان شناسایی و بلافاصله پس از اخذ دستور قضایی سه نفر متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • شناسایی مرغداری آلوده کننده تالاب انزلی با لاشه مرغ‌های تلف شده
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند