Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

چلسی با پیروزی ۲-۰ مقابل ساوتهمپتون، به فینال رقابت های جام حذفی انگلیس صعود کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های چلسی و ساوتهمپتون در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس ۲ اردیبهشت ۹۷ که این بازی با برتری ۲-۰ چلسی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان آنتونیو کونته که نتوانستند از قهرمانی فصل گذشته شان در لیگ برتر دفاع کنند، با پیروزی مقابل ساوتهمپتون، حریف منچستریونایتد در فینال جام حذفی شدند و اکنون فرصت دارند که فصل را با یک جام به پایان برسانند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۷ به گل برسد اما ضربه ویلیان به تیر دروازه برخورد کرد. برتری آبی ها ادامه پیدا کردند و بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت خوب دیگر هم به دست آوردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

پس از آن نوبت بازیکنان ساوتهمپتون بود که برای دقایقی ابتکار عمل را در دست بگیرند و در دقیقه ۲۴ یک موقعیت خوب روی دروازه چلسی ایجاد کردند اما واکنش خوب ویلی کابایرو، مانع از گلزنی آستین شد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه ابتدایی به گل رسید. روی پاس ادن هازارد بود که الیویه ژیرو صاحب توپ شد و بعد از عبور از بین مدافعان حریف، با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازیکنان ساوتهمپتون پیش کشیدند و می توانستند در دقیقه ۵۴ به گل تساوی برسند اما اما تعلل لانگ، مانع از رسیدن این تیم به گل شد.

پس از سپری شدن این دقایق بار دیگر بازیکنان چلسی توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما نمی توانستند موقعیت خاصی ایجاد کنند.

در دقایق پایانی حملات هر دو تیم برای رسیدن به گل افزایش پیدا کرد و در نهایت این چلسی بود که در دقیقه ۸۲ به گل دوم رسید. روی ارسال سزار آسپلیکوئتا بود که آلوارو موراتا تنها دو دقیقه بعد از ورود به زمین توانست با ضربه سر دروازه ساوتهمپتون را باز کند.

ساوتهمپتون می توانست خیلی سریع یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه آستین به تیر دروازه چلسی برخورد کرد.

در دقایق پایانی باز هم این بازیکنان چلسی بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل های بعدی برسند و بازی در نهایت با همان نتیجه ۲-۰ به پایان رسید.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام حذفی انگلیس تیم فوتبال ساوتهمپتون جام حذفی انگلیس خلاصه بازی چلسی و ساوتهمپتون کلیپ خلاصه بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی امشب مسابقات سری A، رم میزبان یوونتوس بود. تیم دنیله ده‌روسی که در حال رقابت برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ است، ابتدا برابر یووه به برتری رسید اما در همان نیمه اول گلیسون برمر بازی را مساوی کرد. این نتیجه تا پایان برقرار بود و دو تیم نتوانستند تغییری ایجاد کنند.

ویدئو: 331921

بازی را میزبان بهتر آغاز کرد. آنها از همان دقایق اولیه چند موقعیت مناسب برای گلزنی خلق کردند اما با دفاع خوب از بازیکنان یوونتوس، این حملات بی‌نتیجه ماندند تا اینکه در دقیقه ۱۵ ضربه کریستانته را گاتی دفع کرد اما توپ به مقابل پای لوکاکو افتاد و او دروازه را باز کرد.

در ادامه دو تیم توانی برای خلق حمله نداشتند و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. پس از چند حمله نصفه و نیمه، یوونتوس بالاخره بازی را مساوی کرد. در دقیقه ۳۱ سانتر کیه‌زا به روی دروازه با ضربه سر برمر به تور دروازه چسبید.

در ادامه نیمه اول بازی به فرم قبلی خود بازگشت و موقعیت چندان جدی‌ای خلق نشد.

در دقیقه ۴۷ شوت خطرناک کیه‌زا از لبه محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه خورد و دفع شد.

پس از این موقعیت بازی دوباره آرام شد و شاهد موقعیت جدی‌ای نبودیم تا اینکه در دقیقه ۶۷ شوت خطرناک پلگرینی با دخالت برمر دور شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لوکاتلی در موقعیت عالی اقدام به شوت‌زنی کرد اما اسویلار با واکنشی زیبا مانع گل شدن توپ شد.

در دقایق پایانی هم رم و هم یووه قصد داشتند گل برتری را بزنند اما با دفاع خوب از هر دو تیم، موقعیت جدی‌ای خلق نشد و بازی نتیجه تساوی پایان یافت.

رم با مساوی امشب ۶۰ امتیازی شد و در جایگاه پنجم ماند، یوونتوس هم به امتیاز ۶۶ رسید و در رتبه سوم ایستاد.

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم