Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: داور خطای روی من را نگرفت و همان توپ تبدیل به گل تیم ذوب‌آهن شد.

طرفداری- فرشاد احمدزاده، بازیکن پرسپولیس پس از شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در خصوص این بازی، گفت:

با اینکه باختیم اما خوب بازی کردیم. هر چند که نتیجه زیاد مهم نبود چون ما قهرمان شده بودیم و امتیاز آن بیشتر به درد ذوب‌آ‌هن می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به این تیم تبریک می‌گویم که برنده شد و ما هم آماده می‌شویم تا در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم. 

به گزارش فارس، وی در خصوص پستی که محسن مسلمان در فضای مجازی که درباره بچه‌های طلاق منتشر کرد اما خیلی زود آن را پاک کرد ادامه داد:

من پستی در فضای مجازی نگذاشتم و از همان کسی که این پست را گذاشته این سؤال را بپرسید. این مسائل شوخی است چرا که همه درون تیم با هم دوست هستند و از این شوخی‌ها انجام می‌دهیم. هیچ داستانی در این باره وجود ندارد. 

بازیکن تیم پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود او به همراه مسلمان و کامیابی‌نیا فصل آینده به سپاهان می‌روند و این مسائل بی‌ارتباط با این پست در فضای مجازی نیست، افزود:

من فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم و به تیم دیگری فکر نمی‌کنم. البته این را هم باید بگویم که بهتر است شما درباره داوری‌ها از من سؤال بپرسید. در بازی قبل بازیکن به گونه‌ای من را زد که 10 روز نمی‌توانستم تمرین کنم. در این بازی هم روی من خطا کردند اما خطایی نگرفتند و همان توپ باعث شد ما گل بخوریم. نمی‌دانم که مشکل من هستم یا پرسپولیس اما امیدوارم داوران منصفانه سوت بزنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و برابر شاگردان فراز کمالوند کار سختی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم روزی برسد مسئولان وزارت نفت دست از کج سلیقگی خود بردارند تا مشکلات این تیم ریشه دار و مردمی حل شود.

او ادامه داد: هفته گذشته در جام حذفی توانستیم حریف خود را شکست دهیم و بازیکنان با روحیه خوبی آماده مصاف با صنعت نفت هستند؛ تمرینات مناسبی را برای این بازی در نظر گرفتیم و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت داشتیم و امیدوارم آنها در زمین بازی هم خوش بدرخشند تا ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

شجاعی با درخواست از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته داوران خواهش می کنم تا در چینش داوران برای هفته های پایانی لیگ برتر دقت لازم را داشته باشند؛ ما در برابر پیکان متضرر شدیم و کارشناسان داوری نیز تایید کردند که گل تیم پیکان در شرایط خطا و آفساید به ثمر رسید. امیدوارم اشتباهات داوران سهوی باشد و باعث ضرر تیمی نشوند.

مربی تیم هوادار که اصالتی آبادانی دارد در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی هوادار برابر صنعت نفت این تیم به سقوط نزدیک تر خواهد شد، گفت: من آدم احساسی هستم و دخترم چند روزی است که به من می گوید بابا امکانش هست در این بازی شکست بخورید؟ اما من به او گفتم که در ورزش باید صادقانه عمل کرد و نسبت به قراردادی که با باشگاهی که دارد متعهد باشد.

کد خبر 6092928

دیگر خبرها

  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!