Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@14:54:33 GMT

زمان تسویه کامل سود سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۷۲۸۳

صراط:

میر علی اشرف عبداله‌پوری حسینی رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: تلاش می‌کنیم تا پرداخت سود سهام عدالت گروه بیستم مشمولان به عنوان آخرین گروه دریافت کننده سود، تا هفته آینده انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پوری حسینی گفت: از 20 گروه مشمولان سهام عدالت تا به امروز کار تسویه سود سهام عدالت 19 گروه تا کنون به طور کامل انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: کارکنان دستگاه های اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی گروه بیستم را شامل می شوند که از 35 بانکی که این دسته از مشمولان شماره شبای خود را برای دریافت سود سهام عدالت وارد سامانه کرده‌اند، تا به امروز 31 بانک سود سهام عدالت را به حساب مشمولان واریز کرده‌اند و تلاش می‌کنیم تا پرداخت سود سهام عدالت توسط سه بانک دیگر هم فردا انجام شود و تنها بانک باقی مانده نیز که بانک صادرات است، تا پایان هفته و یا اوایل هفته آینده تسویه کامل سود سهام عدالت مشمولان گروه بیستم را نیز انجام دهند.

وی اضافه کرد: آن دسته از مشمولانی که تا پایان دیماه شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده‌اند، تا پایان هفته آینده سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد و کسانی که بعد از این زمان اقدام به اعلام شماره شبای حساب بانکی خود کرده اند، سود سهام عدالت خود را تا پایان خردادماه دریافت می کنند.

پوری حسینی در مورد امکان تغییر شماره شبای بانکی توسط مشمولان نیز گفت: در صورتی که شماره شبای مشمولی تائید نهایی شده باشد، امکان تغییر آن وجود ندارد، مگر این که شماره شبای وی بنا به دلایلی مسدود شود که در آینده امکان اعلام شماره شبای بانکی توسط این دسته از مشمولان فراهم خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیق جدید: حضور در طبیعت ظاهراً تأثیر عمیقی بر نحوه تجربه زمان دارد

آیا تا به حال این احساس را به شما دست داده است که ساعات کافی در روز وجود ندارد؟ زندگی شهری به نوعی مشغله‌های فراوانی را برای انسان‌ها به‌وجود می‌آورد که رسیدگی به همه آن‌ها شاید زمان زیادی بخواهد.

اما بعد از این مشغله‌ها، وقتی به حومه شهر و طبیعت می‌روید، ناگهان همه چیز کندتر و آرام‌تر به نظر می‌رسد؛ انگار که سرعت زمان کندتر شده است. این فقط یک احساس ساده نیست و از نظر علمی نیز ثابت شده است؛ تحقیقات اخیر نشان داده‌اند که طبیعت می‌تواند حس زمان ما را تنظیم کند.

برای بسیاری از ما، ترکیبی از مسائل کاری، خانه و خانواده به این معنی است که همیشه احساس می‌کنیم زمان کافی نداریم. فقر زمانی نیز توسط فناوری های دیجیتال تشدید شده است. اتصال دائم به اینترنت، ساعات کاری را افزایش می دهد و می‌تواند روی تفریحات و اوقات فراغت ما تأثیر منفی بگذارد.

به گزارش دیجیاتو، تحقیقات اخیر نشان می دهد که پادزهر کمبود زمان ما ممکن است در طبیعت نهفته باشد. روانشناس ریچارد کوریا، از دانشگاه تورکو فنلاند، بر این باور است که حضور در طبیعت احتمالاً می‌تواند نحوه تجربه زمان را تغییر دهد و شاید حتی این حس به ما دست دهد که در طول روز زمان زیادی داریم.

کوریا تجربیات افراد را برای انجام انواع مختلف وظایف در محیط‌های شهری و طبیعی، مقایسه کرد. این مطالعات نشان داد که مردم در مقایسه با زمانی که در یک محیط شهری بودند، احساس افزایش زمان را در هنگام حضور در طبیعت گزارش می‌دادند.

برای مثال، مردم بیشتر احتمال دارد که پیاده‌روی در طبیعت را طولانی‌تر از پیاده‌روی به همان طول در شهر درک کنند. به طور مشابه، مردم گزارش می‌دهند که در طبیعت و حین انجام وظایف، زمان را کندتر از محیط‌های شهری حس می‌کنند.

برنامه‌ریزی عمیق برای زمان آینده در طبیعت

این فقط حس ما از زمان آنی نیست که توسط جهان طبیعی تغییر می کند، بلکه احساس ما نسبت به آینده را نیز تغییر می‌دهد. تحقیقات نشان می‌دهند که گذراندن زمان در طبیعت به تغییر تمرکز ما از لحظه فوری به آینده کمک می‌کند. بنابراین، طبیعت به‌جای تمرکز بر استرس ناشی از زمان، به ما کمک می‌کند تا نیازها و اهداف مهم‌تری را برای آینده خود متصور شویم.

این موضوع می‌تواند به ما کمک کند تا اقدامات خود را اولویت‌بندی کنیم و به اهداف بلندمدت خود برسیم؛ درست برعکس زمان‌هایی که در محیط شهری «فقط برای رفع نیازهای اولیه» برنامه‌ریزی می‌کنیم.

این امر تا حدی به این دلیل است که احتمالاً گذراندن زمان در محیط‌های سرسبز باعث می‌شود کمتر تکانشگر باشیم و رضایت فوری را به نفع پاداش‌های بلندمدت به تاخیر بیندازیم.

این پژوهش در ژورنال British Ecological Society منتشر شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ثبت نام سهام عدالت جاماندگان | جاماندگان به کجا مراجعه کنند
  • پویش بزرگ کتابخوانی «عید تا عید» برگزار می شود
  • این گروه از مشمولان از خدمت سربازی معاف شدند
  • تحقیق جدید: حضور در طبیعت ظاهراً تأثیر عمیقی بر نحوه تجربه زمان دارد
  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • مهارت‌های پرتقاضا در بازار کار آینده
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد