Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@07:05:53 GMT

تراکتورسازی در برابر صنعت نفت آبادان مساوی کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۷۳۲۲

تراکتورسازی در برابر صنعت نفت آبادان مساوی کرد

به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان عصر یکشنبه از ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام تبریز با حضور یکهزار نفر تماشاگر برگزار شد.
در نیمه اول این دیدار شاگردان ساغلام با وجود اینکه چندین موقعیت تک به تک بدست آوردند ولی نتوانستند به گل برسند و این تیم صنعت نفت آبادان بود که توسط سزار دوساتنتوس در دقیقه 37 بازی صاحب گل اول این دیدار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نیمه دوم بازی سرخ پوشان تبریزی با استفاده از یک پاس عمقی توسط دانیال اسماعیلی فر به گل تساوی دست یافتند.
در این بازی دانیال اسماعیلی فر دقیقه 46 با علی طاهران و فرزاد حاتمی دقیقه 59 با محمدرضا آزادی و حامد حسینعلی زاده در دقیقه 76 با اسماعیلی فر برای تیم تراکتورسازی و مسلم مجدمی دقیقه 71 با محمد شادکام و سعید لطفی دقیقه 80 با حسین بغلانی و رضا جبیره دقیقه 87 با جاسم کرار از تیم صنعت نفت تعویض شدند.
در طول بازی ایرانپوریان، فرزاد حاتمی، محمد ابراهیمی و جاسم کرار از داور میدان کارت زرد گرفتند.
تیم تراکتورسازی با تساوی امروز با کسب 31 امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد و تیم صنعت نفت با 39 امتیاز در رده هشتم باقی ماند.
گسترش فولاد دیگر نماینده شهر تبریز هم امروز در مقابل سایپا صفر برصفر مساوی کرد.
/3071/ 9853
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 بازی سایپا صنعت نفت صنعت نفت آبادان ورزشگاه یادگار امام موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل برای پرسپولیس و جبران دانیال اسماعیلی‌فر

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت رفته است که خیلی زود توانست دروازه این تیم را فرو بریزد.

پرسپولیس در دقیقه ۱۰ صاحب یک ضربه کرنر شد که توپ با سانتر امید عالیشاه روی سر دانیال اسماعیلی‌فر نشست تا این مدافع پیش‌تاخته دروازه پیام پارسا را باز کند.

ویدئو: 330330

دانیال اسماعیلی‌فر که در دور رفت رقابت‌ها، مقابل صنعت نفت گل به‌خودی بدی زد و این مسابقه با نتیجه دو بر دو به پایان رسیده بود، حالا خیلی زود مقابل صنعت نفت آن اشتباه را جبران کرد تا پرسپولیس در آبادان پیش بیفتد و هواداران پر تعداد آبادانی در ابتدای بازی در سکوت فرو بروند.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • طوفان پرسپولیس در آبادان؛ صدر جدول قرمز شد
  • برد یک نیمه ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت با یک مصدوم
  • گل برای پرسپولیس و جبران دانیال اسماعیلی‌فر
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان