Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@03:32:09 GMT

350میلیارد ریال در بیمارستان شهیدرجایی یاسوج هزینه شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۷۶۸۵

350میلیارد ریال در بیمارستان شهیدرجایی یاسوج هزینه شد

ایرج فتحی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود 22 میلیارد ریال از این میزان اعتبار صرف بازسازی، تعمیر و نوسازی فضای فیزیکی به ویژه ساختمان غربالگری سرطان در این بیمارستان شده است.
وی تصریح کرد: افزون بر 13میلیارد ریال نیز صرف خرید تجهیزات پزشکی و نوسازی تخت های بیمارستانی شده است.
فتحی با اشاره به فعال بودن بیش از 70 تخت بیمارستانی در این مرکز درمانی گفت: بخش عمده از تخت های فعال در این بیمارستان مربوط به بیماران روان پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه 12 تخت نیز در حوزه شیمی درمانی فعال است، گفت: این بخش تنها مرکز دولتی شیمی درمانی در استان است که بیش از 90 درصد خدمات ارایه شده در آن به صورت رایگان ارایه می شود.
فتحی همچنین به اشاره به برخی اقدامات انجام شده در حوزه فناوری اطلاعات این بیمارستان، گفت: راه اندازی سامانه اطلاعاتی بیمارستان(HIS) متناسب با ساختار موردنظر طرح تحول نظام سلامت، الکترونیکی کردن بیش از 100 هزار پرونده بیماران از سال 1379 تاکنون، راه اندازی سامانه سپاس(سامانه پرونده های الکترونیک سلامت)، راه اندازی کتابخانه بیمارستان و ارتقای تعداد کامپیوترهای بیمارستان از جمله این اقدامات است.
وی همچنین از الکترونیکی کردن پرونده های بیماران و جلوگیری از سوء استفاده یا ازبین بردن آنها، راه اندازی سرور بیمارستان به صورت کامل، زیر زمینی کردن تمامی کابل های برق و تهیه پشتیبان از اطلاعات بیماران هفته ای یکبار و نگهداری آن در جای مناسب به عنوان اقدامات در حوزه پدافند غیرعامل در این بیمارستان خبر داد.
بیمارستان شهید رجایی یاسوج با بیش از 80 تخت اعصاب روان، سرپایی و شیمی درمانی، اورژانس روان پزشکی و مرکز ترک اعتیاد و با بیش از 12 پزشک عمومی و متخصص مشغول ارایه خدمات به مردم استان در طول شبانه روز است.
کهگیلویه وبویراحمد دارای پنج بیمارستان دولتی است که مجموع تخت های فعال در این بیمارستان ها افزون بر 970 تخت است.
سه بیمارستان از این پنج مورد شامل شهید رجایی و شهید بهشتی یاسوج و شهید رجایی گچساران ساختمان فیزیکی آنها مربوط به قبل از انقلاب و قدمتی بالای 40 سال دارند.
3016/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 برق بیمارستان سرطان شهید بهشتی فناوری اطلاعات موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان

 حمید علیدادی سلیمانی گفت: با تلاش همکاران این شرکت ۱۵۰۰ دستگاه کنتور نصب شد که این تعداد در هشت سال گذشته بی‌سابقه بود.
 

وی افزود : کشاورزان می‌توانند با اقدام برای نصب کنتور هوشمند از تسهیلات بدون بهره استفاده کرده و هزینه‌های آب بهای خود را کاهش دهند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۳ هزینه آب مصرفی چاه‌های کشاورزی مجاز فاقد شمارشگر به شکل قابل‌توجهی افزایش می‌یابد، بیان کرد: بر اساس بند "ب" تبصره هفت قانون بودجه سال ۱۴۰۳ و برای حفظ و صیانت از آبخوان‌های کشور، شرکت‌های آب منطقه‌ای مکلف شده‌اند از چاه‌های مجاز دارای کنتور هوشمند بر اساس برداشت مجاز آنها در صورت رعایت الگوی کشت ابلاغی یا کشت محصولات اساسی کشاورزی و راهبردی (استراتژیک) کشور به ازای هر مترمکعب برداشت آب از آبخوان‌ها معادل ۲۰۰ ریال و در صورت عدم رعایت شراط مذکور معادل ۵۰۰ ریال هزینه دریافت کنند.
علیدادی سلیمانی تصریح کرد: این در حالی است که برای چاه‎های مجاز فاقد کنتور هوشمند در صورت رعایت الگوی کشت ابلاغی یا کشت محصولات اساسی و راهبردی تا سقف ظرفیت پروانه بهره‌برداری به ازای هر مترمکعب برداشت آب معادل ۳۰۰ ریال و در صورت عدم رعایت شرایط مذکور معادل ۷۰۰ ریال هزینه دریافت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج