Web Analytics Made Easy - Statcounter

«آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان اعلام کرد که از اینکه موسسات یهودی در آلمان نیازمند امنیت هستند، ابراز شرمساری می‌کند.

خبرگزاری فارس: صدراعظم آلمان در گفت‌وگو با شبکه ۱۰ رژیم صهیونیستی گفت که یهودستیزی همچنان در آلمان وجود دارد و پناهجویان شکل جدیدی از آن را به این کشور آورده‌اند.

«آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان اعلام کرد که از اینکه موسسات یهودی در آلمان نیازمند امنیت هستند، ابراز شرمساری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در گفت‌وگو با شبکه ۱۰ اسرائیل گفت که بار سنگینی در زمینه نابودی یهودستیزی در آلمان حس می‌کند و با اشاره به ورود تعداد فراوان پناهجویان به آلمان از جمله عرب‌تبار‌ها افزود: «پناهجویان شکل جدیدی از یهودستیزی را به آلمان می‌آورند.»

صدراعظم آلمان همچنین گفت که یهودستیزی متاسفانه همچنان مانند گذشته در آلمان وجود دارد.

این موضع‌گیری در شرایطی صورت می‌گیرد که آلمان در بحبوحه بحران پناهجویان میان کشور‌های اروپایی پذیرای بیشترین تعداد پناهجو بوده و با وجود انتقاد‌های فراوان، مرکل همواره از این سیاست دفاع کرده است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003NMi

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسماند و مشکلات فراوان در کردستان

حمیدی مدیرکل محیط زیست استان کردستان  با اشاره به مشکل پسماند و مشکلات فراوانی که این روزها گریبان مردم کردستان را گرفته گفت: اگر این معضل با اقدامات اصولی و علمی رفع گردد دیگر مشکلات عدیده جایگاه‌های زباله حل خواهد شد.

اقبال حمیدی گفت: متاسفانه مشکل غالب شهرستان‌ها در امر پسماند، عدم فنی کشی، مدیریت نکردن شیرابه و عدم پوشش با خاک مناسب است.

وی گفت: روزانه افزون‌بر یک هزار و ۳۰۰ تن زباله در استان تولید می‌شود که بیشترین این میزان با ۴۵۰ تن مربوط به سنندج است.

اقبال حمیدی اظهار کرد: هنوز بعد از گذشت سال‌ها از تصویب قانون مدیریت پسماندها، تفکیک از مبداء زباله در استان انجام نمی‌شود.

وی سرانه تولید پسماند در استان را ۹۸۰ گرم و بیشتر از میزان کشوری آن که افزون بر ۷۰۰ گرم است؛ خواند و اظهار کرد: تنها جایگاه دفن زباله استان که از استاندارد‌های اولیه مکانی و فاصله مناسب برخوردار است در شهر سقز واقع است هر چند در این جایگاه هم هنوز مدیریت شیرابه زباله به صورت سنتی انجام می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان با بیان اینکه شیرابه زباله دارای آلایندگی بسیاری بالایی است، ادامه داد: وجود سگ‌های ولگرد یکی از مشکلات موجود در جایگاه‌های دفن زباله است که عامل انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان است بنابراین مدیریت شهری باید نسبت به ساماندهی این وضعیت اقدام جدی کند.

حمیدی به وضعیت پسماند‌های بیمارستانی هم اشاره کرد و گفت: ۱۹ بیمارستان و مرکز درمانی در استان مجهز به دستگاه بی خطرسازی پسماند‌های عفونی هستند که کارشناسان این اداره کل و آزمایشگاه‌های معتبر هم بر روند این اقدام نظارت و اقدام به نمونه برداری لازم می‌کنند.

وی با اعلام اینکه سالانه یک هزار و ۱۵۰ تن پسماند بیمارستانی در استان تولید می‌شود، اظهار کرد: براساس اصل ۵۰ قانون اساسی حراست از زمین رسالت همگانی است و ایجاد هر گونه آلودگی در زمین ممنوع و با آلوده‌کنندگان برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • باران برای آب بندان روستای مهترکلاته، آورده‌ای جز ضایعات نداشت
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر «تل شیطان» پس از بارش فراوان باران
  • (ویدئو) تجمع هواداران فلسطین هنگام استقبال صدراعظم آلمان از ریشی سوناک
  • سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • بارش‌های فراوان در اردیبهشت؛ احتمال سیلاب در این مناطق
  • اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • پسماند و مشکلات فراوان در کردستان
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی