Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@19:28:25 GMT

ابراهیم‌زاده: شرایط آب و هوایی اثری در نتیجه نداشت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۷۹۱۸

به گزارش وانانیوز، 

منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان، گفت: در نشست دیروز هم گفتم هر دو تیم مطمئن به بقا هستند. شروع خوبی داشتیم ولی متاسفانه اشتباهاتی کردیم که نتیجه از دست رفت.

وی افزود: از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و آنها از فرصت‌هایشان بهترین بهره را بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم.

سرمربی سپاهان در ادامه در مورد اینکه آیا شرایط آب و هوایی در این نتیجه تاثیر داشته است، تأکید کرد: شرایط آب و هوایی اثری در نتیجه نداشت و بیشتر خودمان اشتباه کردیم. در نیمه اول باد اجازه نمی‌داد کار کنیم. در نیمه دوم هم باد متوقف شد که این مسئله به سود استقلال خوزستان بود.

وی در مورد وضعیت داوری، تصریح کرد: زاهدی‌فر امسال چهار بازی برای ما داور بوده است که در هر چهار بازی باختیم. در بازی با پرسپولیس باید احمدزاده را اخراج می‌کرد که اینطور نشد و این بازیکن پاس گل تیمش را داد. او در نیمه اول بازی را خیلی می‌خواباند. در نیمه اول بازیکن ما موقعیت خوبی داشت و اگر آوانتاژ می‌داد موقعیت گل داشتیم اما او اعلام خطا کرد. او برای شروع مجدد بازی و موقعیت قرار گرفتن توپ حساسیت زیادی به خرج می‌داد. او می‌خواست بازی را آرام کند تا این شرایط به سود خودش باشد. داوران می‌توانند با سرعت دادن به بازی به تیم‌ها برای بازی سرعتی آموزش دهند. با آوانتاژ دادن به موقع می‌توانند این کار را بکنند.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: حالا باید برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بجنگیم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امشب به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و برای دستیابی به این هدف اتلتیکومادرید را از پیش رو برداشت.

تیم آلمانی در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از اتلتیکومادرید میزبانی کرد و با نتیجه 4-2 برنده شد. آن‌ها در بازی رفت نتیجه بازی را 2-1 در زمین حریف واگذار کرده بودند.

ادین ترزیچ که از این نتیجه بسیار خوشحال بود، تیمش را کاملا شایسته راهیابی به جمع چهار تیم برتر اروپا می‌بیند.

ادین ترزیچ درباره بازی و صعود مقابل اتلتیکو گفت: "خیلی خیلی خوشحالم. بسیار زیاد به بازیکنانم افتخار می‌کنم. به غیر از نیم ساعت اول بازی رفت و ابتدای نیمه دوم که گل خوردیم، ما تیم بسیار بهتر و فعال‌تری بودیم و کاملاً شایسته این صعود هستیم."

واکنش تیم پس از تغییر نتیجه بازی به 2-2؟

ما قبل از بازی در مورد این موضوع صحبت کرده بودیم. نمی‌دانستیم بازی چگونه پیش می‌رود پس مهم نبود که چه اتفاقی می‌افتد، باید خونسرد می‌ماندیم، به خودمان تکیه می‌کردیم و به این ایمان داشتیم. چون بدون ایمان، بدون توجه به اینکه گلی دریافت کنیم یا یک موقعیت عالی را از دست بدهیم، کار نمی‌کند. و بازی اینگونه شروع شد.

نیمه اول فوق العاده خوبی را پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول هر چیزی که لازم بود به نیمه نهایی صعود کنیم را نشان دادیم. بعد از آن اتفاق بدی رخ داد که گل خوردیم. بعد از آن توانستیم چند موقعیت خلق کنیم. تیم‌های زیادی این کار را نمی‌کنند. البته جو ورزشگاه بسیار کمک کرد.

آیا این بهترین بازی مارسل سابیتزر برای دورتموند بود؟

اگر الان با این احساس از من بپرسید، می‌گویم: قطعا اما تا به حال شاهد بازی‌های خوب زیادی از مارسل بوده‌ایم. به همین دلیل است که همچنین مطمئنیم این تصادفی نبود، بلکه یک ویژگی بود. امیدواریم که او بتواند این ویژگی را حفظ کند.

فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟

ما هنوز آن را به دست نیاورده‌ایم. تا آن زمان هنوز دو بازی باقی مانده است. دفعات زیادی اتفاق نیفتاده که دورتموند به نیمه نهایی برسد اما وقتی به این مرحله می‌رسید، پس منطقی است که برای فینال بجنگید. ما پاری سن ژرمن را پیش رو داریم. قبلا در بازی خارج از خانه کمی مشکلات داشتیم اما حالا پیشرفت کرده‌ایم و می‌بینید که چقدر محکم به نظر می‌رسیم. مهم نیست چه شکست‌هایی داریم. نه فقط در لیگ قهرمانان، در بوندس‌لیگا هم می‌خواهیم از این محکم بودن بهره ببریم.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم
  • نویدکیا: نیمه دوم با کیفیت بازی کردیم
  • رونالدو نباشد النصر پنالتی را هم گل نمی‌کند!‏
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • باراش باران در شرق استان کرمان هیچ خسارتی نداشت 
  • ترزیچ: حالا باید برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بجنگیم
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!